Mijn Klacht:
In augustus is bij onze nieuwe wasmachine (gekocht bij coolblue) het wasmiddellade en deur vervangen, maar de wasmachine lekt nog steeds.
Gewenste Oplossing:
Als mijn wasmachine niet meer lekt

Nathalie Weerman op 05 november 2018 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten
In augustus is bij onze nieuwe wasmachine (gekocht bij coolblue) het wasmiddellade en deur vervangen, maar de wasmachine lekt nog steeds.
Als mijn wasmachine niet meer lekt
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 07 november 2018 om 16:18 geantwoord
Geachte mevrouw,
Conform afspraak is onze Technicus heden bij u geweest en is uw wasmachine op lekkage gecontroleerd.
Volgens uw opgave zou de lekkage vanuit het zeepbakje komen. Wij hebben de ontluchting gecontroleerd en uitleg gegeven over het zeepgebruik. Tevens is vastgesteld dat de slangen en manchet in orde zijn. Vervolgens is de machine getest en er is geen lekkage opgetreden.
Wij sluiten hiermee deze case en wensen u nog een langdurig en prettig gebruik van de machine toe.
Met vriendelijke groet,
CE Repair Services.