Klacht: Wasmachine lekt nog steeds

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus is bij onze nieuwe wasmachine (gekocht bij coolblue) het wasmiddellade en deur vervangen, maar de wasmachine lekt nog steeds.

Gewenste Oplossing:

Als mijn wasmachine niet meer lekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 07 november 2018 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Conform afspraak is onze Technicus heden bij u geweest en is uw wasmachine op lekkage gecontroleerd.

Volgens uw opgave zou de lekkage vanuit het zeepbakje komen. Wij hebben de ontluchting gecontroleerd en uitleg gegeven over het zeepgebruik. Tevens is vastgesteld dat de slangen en manchet in orde zijn. Vervolgens is de machine getest en er is geen lekkage opgetreden.

Wij sluiten hiermee deze case en wensen u nog een langdurig en prettig gebruik van de machine toe.

Met vriendelijke groet,
CE Repair Services.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie Weerman