Klacht: Waardeloos bedrijf, totaal niet kundig in hun vak

jacqie67 op 03 juli 2020 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week hier monteur met leerling geweest om condensdroger van BCC te repareren ivm lekkage en slecht drogen. Dit is niet goed uitgevoerd droger lekte volgende dag weer. Ook hadden zij na klaar te zijn een doos bij met deur en rubberen ring en dus vervangen terwijl dit niet nodig was maar ze wisten anders ook niet wat ze met de inhoud van de doos moesten doen.
Gisteren weer een monteur geweest die vertelde mij dat onderbak lekt, niet is te herstellen en er RMA wordt aangevraagd. Hier ook mail over ontvangen.
’s middags weer meer dat ze het gaan bestellen en dat ik nog lang kan wachten eer het gerepareerd word omdat het bij hun niet voorradig is. Vandaag BCC gebeld en die zeggen dat ze bij CE repair zien dat het wel voorradig is, ik weer bellen en deze zeggen van niet dat ze die moeten bestellen.

Nog nooit zo een slecht bedrijf als CE services groep meegemaakt. Laat hier niet repareren en koop hier ook niets, je wordt bedonderd waar je bij staat šŸ¤¬

email 1:
02-07-2020 08:22 uur

Ordernr. : ——
Orderdatum : 25-06-2020
Datumgereed :
Datum : 02-07-2020
Garantie : Garantie
Uw referentie : ——–
Aankoopdatum : 23-08-2018
Merk Product : Thomson Wasdroger THOMD8LIGHT
Serienummer : 501700995
Transport : Reparatie aan huis
Verpakking : Geen
Accessoires :

——————————————————————————–

Klachtomschrijving : P.S Niet te vergeten dat de droger alweer lekt. Lek zou zijn gerepareerd maar lekt gewoon weer! De machine droogt slecht. Soms heeft hij wel 5 uur nodig om het wasgoed te drogen. – Ordertype: Fabrieks Garantie – Type: Reparatie – Subtype: On-Site’

——————————————————————————–

Werkzaamheden : Onderbak lek, niet te herstellen. RMA wordt aangevraagd.

email 2:
02-07-2020 14:01 uur

Geachte heer/mevrouw,

Middels deze e-mail informeren wij u over de reparatie status van uw Thomson wasdroger THOMD8LIGHT met ordernummer ———.
Voor de reparatie zijn de benodigde onderdelen helaas niet voorradig, hierdoor zal het reparatieproces onvoorzien (en uiteraard ongewenst) vertraging oplopen. Het is mogelijk dat er nog geen monteur bij u is geweest, wij bestellen de onderdelen in sommige gevallen aan de hand van de klachtomschrijving om de reparatie op deze wijze te bespoedigen. Zodra de onderdelen binnen zijn nemen we contact met u op voor het maken van een afspraak.

De benodigde onderdelen staan in bestelling. Normaliter ontvangen wij de meeste onderdelen binnen 5 werkdagen na bestelling, echter de levertijd is afhankelijk per leverancier. Uiteraard doen wij er alles aan de reparatie van uw wasdroger zo spoedig mogelijk te voltooien.

Voor het volgen van de status van de reparatie kunt u terecht op onze website. Met het aanmeldnummer en uw postcode kunt u de status opvragen.

Met vriendelijke groet,
CE Repair Services

Gewenste Oplossing:

Excuses en nog voor het weekend zoeken naar oplossing!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

Bericht van

2 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij hebben kennisgenomen van uw klacht. Uiteraard is het enorm vervelend dat het euvel niet direct bij het eerste bezoek kon worden hersteld. Uw aantijging dat CE Repair Services de zaak bedonderd is niet onderbouwd en achten wij ongegrond. Onderstaand een toelichting hierop. Op basis van de klachtomschrijving zijn er diverse oorzaken mogelijk. De meest voor de hand liggende is de deur/het deurrubber. Wij betreuren het dat het vervangen daarvan niet het beoogde/gewenst resultaat heeft gebracht. Er zijn u geen kosten doorbelast. Voor de uit te voeren reparatie is een onderdeel (onder bak) nodig. Dit onderdeel is bij de leverancier op dit moment niet voorradig en staat derhalve in back order. Wij hebben de levertijd opgevraagd en zijn in afwachting van terugkoppeling van de fabrikant. Hierover bent u door ons op 2-7-2020 per e-mail van 14:01 uur geĆÆnformeerd. Zodra wij van hen een antwoord hebben ontvangen, zullen wij u over de vervolgstappen informeren. Met vriendelijke groet, CE Repair Services.

Reactie van de melder van de klacht jacqie67

2 jaren geleden - Dan bent u blijkbaar niet op de hoogte op wat uw monteurs uitspoken. De 1e keer dat de monteur samen met leerling kwam heeft hij de droger uit elkaar gehaald. Hierbij heeft hij het vuil/stof weggehaald en er een nieuwe vlotter in geplaatst, dit zou het euvel moeten zijn volgens hem. Toen ze klaar waren kwamen ze erachter dat ze een doos bij zich hadden, de monteur vraagt aan de leerling: wat zou daar in zitten dan? Maar even kijken. Uit de doos kwam een rubbertje en nieuw deurtje. Ach ja, laten we die er dan ook maar in zetten zegt hij. Met het rubber en de deur was totaal niets mee, deze waren nog uitstekend! Dat betekend kosten doorbereken naar BCC en niet naar mij, want ik zou weigeren om hiervoor te betalen. Ook dacht de wijsneus van een monteur mij wijs te maken dat ik mijn wasgoed niet schoon in de wasdroger gooi, wasmachine staat ernaast en was gaat rechtstreeks van wasmachine in droger. Ook was hij heel bizar in zijn gedachten om mij te vertellen dat als ik de filter er vanonder uithaal om af te spoelen ik hierna op mijn artrose knietjes op de grond moet gaan liggen om de droger in te gaan met heel mijn arm om ook daar nog het stof/vuil weg te halen. Van een lotje getikt of niet? En weet je wat, volgende dag lekt de droger gewoon weer! Week later de volgende monteur, hele aardige nette jongen, maar die heeft even naar voorkant droger gekeken en zei dat die onderbak kapot was en niet meer te vervangen viel en daardoor een RMA wordt aangevraagd. Hier ook keurig een email over gehad. Later op de dag weer een email van jullie en dan ineens hebben jullie het op voorraad, maar ook weer niet op voorraad omdat die besteld moet worden, wat weer een eeuwigheid gaat duren. Conclusie: Mijn aantijging is nu onderbouwd en zeer zeker gegrond!

Bericht van

2 jaren geleden - Geachte mevrouw, in aansluiting op de bovenstaande e-mailcommunicatie het volgende. Zoals u weet is CE Repair Services niet de fabrikant en/of de leverancier van uw wasdroger. CE Repair Services is puur en alleen de reparatie uitvoerende partij en daar zijn in dit geval onderdelen voor nodig. Deze onderdelen zijn bij de fabrikant nog altijd niet beschikbaar, om die reden zijn wij in overleg gegaan met de leverancier, zij gaan u een passende oplossing bieden. Met vreindelijke groet, CE Repair Services.

Reactie van de melder van de klacht jacqie67

2 jaren geleden - Goh echt waar, ja klopt wat je zegt, jullie zijn maar een simpel reparatiebedrijfje, te simpel zelfs. Monteur 2 wist hier al te zeggen dat het onderdeel er niet was, jullie stug vol blijven houden van wel. Ja, we hebben het onderdeel op voorraad maar niet hier, dan is het ook niet op voorraad toch? Oh ja, het lag ergens anders op voorraad. Laat me niet lachen, zo een knullig bedrijf als dat van jullie heb ik nog nooit meegemaakt, jullie moesten je schamen, niet alleen tegenover mij maar ook tegenover de BCC. Vandaag met BCC overlegd en er is mij een nieuwe droger aangeboden en niet dankzij jullie hoor, BCC vond de reparatie te lang gaan duren.

Bericht van

2 jaren geleden - Geachte mevrouw, T.a.v. de informatie die wij ontvangen over de beschikbaarheid van onderdelen zijn wij afhankelijk van hetgeen de leverancier ons zegt. Voor de goede orde wil ik u er toch op attenderen dat het verzoek aan BCC om u te helpen wel degelijk door CE Repair Services is gedaan. Hiermee is het reparatietraject afgelsoten en sluiten wij tevens het dossier. Met vriendelijke groet, CE Repair Services.

Reactie van de melder van de klacht jacqie67

2 jaren geleden - Uiteraard, zou ik ook hier op klacht.nl zetten om andere mensen te laten denken dat jullie goed bezig zijn. Blij dat het dossier is gesloten en hoop ook nooit meer iets met jullie te maken te hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht jacqie67

2 jaren geleden - Krijg ik net een email van klacht.nl dat jullie deze klacht weer in behandeling hebben genomen, waarom in vredesnaam? Jullie zouden het dossier sluiten toch?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 12 oktober 2020 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw, wij hebben vastgesteld dat de door u geopende case niet door u is gesloten. Daar u reeds in juli van BCC een ander apparaat heeft ontvangen, sluiten wij deze case (andermaal). Indien u m.b.t. deze case opnieuw met ons in contact wenst te treden, dan verzoeken wij u vriendelijk gebruik te maken van het contactformulier op onze website.

Met vriendelijke groet,
CE Repair Services

jacqie67

Heeft op 12 oktober 2020 om 14:13 geantwoord

waarom zou ik deze case sluiten als er geen excuses voor jullie gedrag is gekomen?

Alle klachten die gemeld zijn door jacqie67