Mijn Klacht:
Vorige week hier monteur met leerling geweest om condensdroger van BCC te repareren ivm lekkage en slecht drogen. Dit is niet goed uitgevoerd droger lekte volgende dag weer. Ook hadden zij na klaar te zijn een doos bij met deur en rubberen ring en dus vervangen terwijl dit niet nodig was maar ze wisten anders ook niet wat ze met de inhoud van de doos moesten doen.
Gisteren weer een monteur geweest die vertelde mij dat onderbak lekt, niet is te herstellen en er RMA wordt aangevraagd. Hier ook mail over ontvangen.
’s middags weer meer dat ze het gaan bestellen en dat ik nog lang kan wachten eer het gerepareerd word omdat het bij hun niet voorradig is. Vandaag BCC gebeld en die zeggen dat ze bij CE repair zien dat het wel voorradig is, ik weer bellen en deze zeggen van niet dat ze die moeten bestellen.
Nog nooit zo een slecht bedrijf als CE services groep meegemaakt. Laat hier niet repareren en koop hier ook niets, je wordt bedonderd waar je bij staat 🤬
email 1:
02-07-2020 08:22 uur
Ordernr. : ——
Orderdatum : 25-06-2020
Datumgereed :
Datum : 02-07-2020
Garantie : Garantie
Uw referentie : ——–
Aankoopdatum : 23-08-2018
Merk Product : Thomson Wasdroger THOMD8LIGHT
Serienummer : 501700995
Transport : Reparatie aan huis
Verpakking : Geen
Accessoires :
——————————————————————————–
Klachtomschrijving : P.S Niet te vergeten dat de droger alweer lekt. Lek zou zijn gerepareerd maar lekt gewoon weer! De machine droogt slecht. Soms heeft hij wel 5 uur nodig om het wasgoed te drogen. – Ordertype: Fabrieks Garantie – Type: Reparatie – Subtype: On-Site’
——————————————————————————–
Werkzaamheden : Onderbak lek, niet te herstellen. RMA wordt aangevraagd.
email 2:
02-07-2020 14:01 uur
Geachte heer/mevrouw,
Middels deze e-mail informeren wij u over de reparatie status van uw Thomson wasdroger THOMD8LIGHT met ordernummer ———.
Voor de reparatie zijn de benodigde onderdelen helaas niet voorradig, hierdoor zal het reparatieproces onvoorzien (en uiteraard ongewenst) vertraging oplopen. Het is mogelijk dat er nog geen monteur bij u is geweest, wij bestellen de onderdelen in sommige gevallen aan de hand van de klachtomschrijving om de reparatie op deze wijze te bespoedigen. Zodra de onderdelen binnen zijn nemen we contact met u op voor het maken van een afspraak.
De benodigde onderdelen staan in bestelling. Normaliter ontvangen wij de meeste onderdelen binnen 5 werkdagen na bestelling, echter de levertijd is afhankelijk per leverancier. Uiteraard doen wij er alles aan de reparatie van uw wasdroger zo spoedig mogelijk te voltooien.
Voor het volgen van de status van de reparatie kunt u terecht op onze website. Met het aanmeldnummer en uw postcode kunt u de status opvragen.
Met vriendelijke groet,
CE Repair Services
Gewenste Oplossing:
Excuses en nog voor het weekend zoeken naar oplossing!
