Klacht: ce repair niet te bereiken…

op 08 mei 2018 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

heb een aantal weken geleden een receiver opgestuurd naar ce repair
vrijdag 4 mei was opeens de site verdwenen en als we bellen wordt er niet opgenomen of de lijn is dood. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat de zaak ( ce repair) failliet of met de noorderzon vertrokkken…lekker dan šŸ™

graag opheldering hierover... als mn receiver thuis weer heerlijk staat
en zijn werk weer doet

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 09 mei 2018 om 08:14 geantwoord

Geachte heer,

Goedemorgen. Zoals u wellicht al had gezien is uw klacht nog gisterenavond laat (slechts enkele minuten na uw melding) door ons in behandeling genomen. Hedenochtend 08.10 uur kunnen wij u het volgende melden:

De gehele CE Repair organisatie had afgelopen dagen te maken met een zware en niet eenvoudig op te lossen netwerk stroring. Als gevolg daarvan lag ons IT-systeem, de telefooncentrale en onze website plat. Onze IT-systeem en de telefooncentrale functioneren inmiddels weer, de website nog niet maar dit zal z.s.m. worden opgelost.

Uw veronderstellingen t.a.v. van de tijdelijke niet bereikbaarheid blijken dus onjuist. Wat betreft de reparatiestatus van uw versterker, wij wachten op de voor de reparatie benodigde onderdelen, welke al een poosje in bestelling staan.

Uw kunt desgewenst telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen, als referentie kunt u het reparatienummer gebruiken wat vermeld staat op de prijsopgave die u van ons heeft ontvangen.

CE Repair Services.

Alle klachten die gemeld zijn door Djeez...