Klacht: voor gek genomen

nujohnpeters op 19 februari 2015 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 2 maart 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste, Na e-mail contact hebben wij begrepen dat u ontevreden bent omdat uw korting is komen te vervallen na het accepteren van een nieuw contract. Wij hebben u het volgende bericht: 'Zo ver wij kunnen zien, heeft u een tijd...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 19 februari 2015

Een klant van Canaldigitaal voelt zich niet serieus genomen, omdat er geen reactie op zijn verzoeken komt. Ondanks herhaalde pogingen om contact op te nemen, blijft de communicatie uit. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

komen niets naar

Gewenste Oplossing:

als ze nakomen wat ze zeggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 02 maart 2015 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Na e-mail contact hebben wij begrepen dat u ontevreden bent omdat uw korting is komen te vervallen na het accepteren van een nieuw contract.
Wij hebben u het volgende bericht:

'Zo ver wij kunnen zien, heeft u een tijd lang korting mogen ontvangen van €24,- per maand. Deze korting hoorde bij het Alles-in-1-Basis-VDSL abonnement van €47,95 per maand. Omdat u per 31-01-2015 naar een ander pakket bent gegaan naar aanleiding van uw opzegging in november, waarbij u akkoord bent gegaan met een ander abonnement per einddatum, is deze korting uiteraard komen te vervallen.'

Wij hebben geen bericht meer van u ontvangen en om die reden sluiten wij uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

nujohnpeters

Heeft op 03 maart 2015 om 05:29 geantwoord

Geachte meneer Peters,

U ontvangt deze mail naar aanleiding van een telefonisch contact.

U zult maandelijks een korting van € 24 ontvangen op uw abonnement tot 31-01-2017.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - wie is gek

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie