Klacht: Van klachtafhandeling is geen sprake bij Canaldigitaal

MarcelvanHek2 op 30 november 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een klacht op 23-11-2010 geplaatst over het ontbreken werkwijze en service van Canaldigitaal. Nu eindelijk een reactie van Canaldigitaal op d.d. 28-11-2013. Ruim 3 jaar na dato waarbij totaal niets is gedaan met klacht. Geen reactie of uberhaupt enige actie van hun kant.
De reactie van Canaldigitaal is dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Zie oorspronkelijke klacht via link: http://www.klacht.nl/canaldigitaal/klacht/de-onbeschoftheid-en-het-gebrek-aan-deskundigheid-binnen-uw-organisatie/

Gewenste Oplossing:

Compensatie van de door mij gemaakte kosten welke ik op advisering van Canaldigitaal heb moeten maken. Tevens vergoeding omtrent gemaakte telefoonkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 11 december 2013 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben uw brief gelezen en een onderzoek gedaan.
We vinden het spijtig om te horen dat uw klacht al enige tijd loopt.

Uit onze administratie blijkt dat er inderdaad een aantal smartcards zijn verzonden, om de problemen met beeldontvangst te verhelpen. Het bleek toen dat u geen gecertificeerde satellietontvanger in gebruik heeft, namelijk een Digital World. Hiervan kunnen wij niet garanderen dat deze goed samenwerkt met onze smartcards.
U bent zelf verantwoordelijk voor de ontvangstapparatuur welke u aanschaft, CanalDigitaal kan u enkel adviseren welke aan te schaffen. Mocht u er dan voor kiezen om een niet gecertificeerde ontvanger in gebruik te nemen, dan kunnen wij geen ondersteuning garanderen.
Wij hebben u op 25-11-2010 een passend aanbod gedaan voor een nieuwe ontvanger waarvan wij de werking wel kunnen garanderen. Uit contact registratie blijkt dat u hier verder geen akkoord voor heeft gegeven.
Wij vinden het spijtig dat uw klacht nog niet is verholpen, echter hebben wij u wel proberen te helpen.

Momenteel loopt u bij het incassobureau omdat de maandelijkse abonnementsgelden niet zijn voldaan. Hier kunnen wij helaas geen oplossing in bieden en u dient hiervoor de verdere afhandeling met hun te regelen.

U geeft tevens aan geen berichten meer van CanalDigitaal te willen ontvangen, om die reden sluiten wij deze klacht.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door