Klacht: schotel

anneke0460 op 04 augustus 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo,
ik heb mijn abonnement opgezegd bij kanaal digitaal,nu heb ik hier nog n modem en n schotel staan,, waar moet ik dat naar toe sturen kunt u mij dat zeggen
ik wil er van af

Gewenste Oplossing:

eigenlijk ben ik niet tevreden over canal digitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 05 augustus 2014 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben u per email geinformeerd over het retour sturen van apparatuur.

Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door