Klacht: nota

maasdeontginning op 16 augustus 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 18 augustus 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste, U heeft momenteel een Familie-pakket met de reguliere maandelijkse abonnementsgelden van €17,95 en een extra smartcard met ook het Familie-pakket en de maandelijkse abonnementsgelden van €4,50. Het bedrag van de tweede smartcard is verhoogd met €2,- en om die...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 16 augustus 2014

Een klant van Canaldigitaal heeft geconstateerd dat er meer dan €22 van zijn rekening is afgeschreven, terwijl het gebruikelijke bedrag ongeveer €20 per maand bedraagt. De klant vraagt zich af hoe deze afwijking in de afschrijving kan worden verklaard. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

normaal moet ik ong. €20 per maand betalen en nu houden jullie meer dan €22 van mijn rekening af. Hoe kan dat?

Gewenste Oplossing:

Als ik van te voren geinformeerd wordt over de verhoging dan weet ik waarom ik meer moet betalen. Maar ik heb hier niet om gevraagd!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 18 augustus 2014 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

U heeft momenteel een Familie-pakket met de reguliere maandelijkse abonnementsgelden van €17,95 en een extra smartcard met ook het Familie-pakket en de maandelijkse abonnementsgelden van €4,50.

Het bedrag van de tweede smartcard is verhoogd met €2,- en om die reden vallen de abonnementsgelden wat hoger uit.
Wij hebben alle abonnees geinformeerd over deze prijsverhoging. Het spijt ons dat deze berichtgeving u niet heeft bereikt.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie