Klacht: Nooit antwoord

veradide op 15 december 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klacht was:
“Bij CD een complete nieuwe installatie besteld Werkt niet na aan de telefoon gezeten te hebben is de conclusie: de ontvanger is kapot stuurt u hem maar terug, gebeurt kennelijk veel vaker”
Antwoord canal digital:
“Wij hebben u toen gevraagd wat precies de storingsomschrijving is, echter hier hebben wij geen antwoord op ontvangen.”
Het was canal digital’s zijn conclusie dat de ontvanger stuk was

Gewenste Oplossing:

Gewoon een keer hun verantwoordelijkheid nemen en een fatsoenlijk antwoord geven ipv."wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut)."

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 08 januari 2014 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben u op 16-12-2013 gevraagd om uw gegevens echter hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen. Om die reden sluiten wij deze klacht.

Mocht u nog vragen en / of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 0900-9323 (15ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door