Klacht: Nooit antwoord

veradide op 15 december 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

De klacht was:
“Bij CD een complete nieuwe installatie besteld Werkt niet na aan de telefoon gezeten te hebben is de conclusie: de ontvanger is kapot stuurt u hem maar terug, gebeurt kennelijk veel vaker”
Antwoord canal digital:
“Wij hebben u toen gevraagd wat precies de storingsomschrijving is, echter hier hebben wij geen antwoord op ontvangen.”
Het was canal digital’s zijn conclusie dat de ontvanger stuk was

Gewoon een keer hun verantwoordelijkheid nemen en een fatsoenlijk antwoord geven ipv."wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut)."

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 08 januari 2014 om 13:54 geantwoord

Beste,

Wij hebben u op 16-12-2013 gevraagd om uw gegevens echter hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen. Om die reden sluiten wij deze klacht.

Mocht u nog vragen en / of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 0900-9323 (15ct per minuut).

Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door