Klacht: camera tel A51

op 19 mei 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

06-05-2020 dus 2 weken geleden een samsung A 51 gekocht bij mediamarkt in Middelburg,maar de camera doet het niet,Schujnt een klacht te zijn van deze toestellen,wat ik niet wist anders had ik deze natuurlijk niet gekocht.Vanmorgen terug geweest naar winkel daar eerst naar sevicebalie daar werd ik doorgestuurd ina de winkel naar smartfone balie,zijn bijna drie kwartier in de weer geweest maar is niet gelukt,trouwens in de winkel ben ik goed geholpen.Toe ben ik teruggestuurd naar service balie.Daar wer mij verteld dat hij moest worden opgestuurd waar ik natuurlijk stevig van baal met een telefoon van 2 weken oud,toen zei de balie medewekster dat ik een nieuwe zou kunnen krijge mits ik de datum van aankoop niet op het doosje had geschreven,toen dacht ik later ,gaat mijn telefoon dan terug in de winkel maar schijnt naar een outlet te gaan,is het dan zo erg dat er op het doosje een datum staat????Dus schijnbaar wel.Dus toen alles in gereedheid gebracht om hem op te sturen,wat 2 to 3 weken in beslag gaat nemen,toen vroeg ik om een leen toestel maar dat was niet voorradig,daar moest ik nog maar eens voor terug bellen.Vroeg toen HOE??? Dan moest ik maar op de mail kijken.Dus ik wil gewoon een nieuwe telefoon en geen 2 3 weken wachten.Ik ben dus echt pislink en heb ook gezegd dat als dait niet naar tevredenheid word opgelost ik nooit geen stap meer in de mediamarkt zet,en dat is geen dreigement.Nog even mijn leeftijd i8s 75 jaar moet alles aan een ander vragen om iets voor mij te instaleren etc dus hoop dat U begrijpt dat ik met deze toestand op zn minst gezegd niet blij ben,heb ik ook herhaalde keren aan de balie gezegd waar niet op werd gereageerd.Hoop snel iets van U te vernemen. Groet C van Eijkeren Emmastraat 9 s-Heerenhoek

C M van Eijkeren
Emmastraat 9
s-Heerenhoek

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door codem118