Klacht: [email protected]

CamDekker op 24 februari 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ondanks alle pogingen door Ziggo-medewerk(st)ers geholpen te willen worden kom ik niet verder dan getreiter, bewust niet willen begrijpen en getraineer. Ik er vaar een Ziggo Vrijstaat cultuur, iets van onaantastbaarheid. De baas doet ons toch niets! Vandaar nu een OPEN BRIEF aan Directeur Klantenservice van ZIGGO dhr. Robin Clements.

Geachte Robin Clements,
Zeer regelmatig krijg ik van u een mail met de vraag “Vertel ons hoe we het doen”. En “bent u toen echt geholpen?” U sluit telkens af met “Ik kijk uit naar de resultaten”.
Wat mij nu zo verbaast is dat, hoezeer ik ook mijn aanhoudende klacht beschrijf en naar u inzend, er geen hond reageert. Ik zou het net zo gemakkelijk in het Chinees kunnen doen of met een tam-tam of rooksignalen, u reageert absoluut niet. Ondertussen ben ik overgeleverd aan uw helpdesk-medewerk(st)ers die mij absoluut niet helpen, sterker nog, lees er alle chats maar op na, het is een onophoudelijke partij treiteren, bewust mis-begrijpen en traineren geworden. En, als er nu maar eens iemand zo flink is zijn of haar naam te noemen dan kon ik u namen noemen van degenen die zich in Ziggo Vrijstaat wanen. Hier wordt de klant absoluut niet geholpen maar eindeloos getreiterd.
Uw mail geeft aan dat u e.e.a. wilt weten maar daarna blijft het stil. Misschien is dit een manier om wel uw aandacht te krijgen. Hoe kan ik u bereiken???
Met vriendelijke groet, klant 12048921

Zodra hij contact met mij opneemt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CamDekker