Klacht: verkeerde informatie en een heel andere bevestiging van een contractaanbieding

heer de Rijk op 21 mei 2015 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nav mijn slecht en traag werkende internetverbinding heb ik jullie gebeld om een nieuw modem te plaatsen daar de eerste nog steeds hier hangt.
mogelijk doet deze het niet goed.

19 mei heb ik gebeld met een medewerker allereerst met de technische dienst voor storingen.
Ik heb mij laten vertelden door derde dat ik waarschijnlijk een nieuw modem nodig heb.
De medewerker zei dat dit klopt maar hij vertelde mij dat ik makkelijker een nieuw pakket kan laten aansluiten heb ik meteen een nieuwe modem en ga ik van twee losse diensten over naar een pakket wat ook nog voordeliger is.
dit pakket gaat dan 45 euro kosten vertelde deze man mij. Deze dienst moest via glasvezel welke bij mij lag wat hij kon zien in het systeem.
Ik zou de kabel die nog op rol lag buiten tegen de voorgevel zelf naar de meterkast brengen op 20-5 en dan zou deze medewerker mij bellen om 15.00 uur voor verdere afspraken te maken tbv monteur.

20-5 16.10 uur ik ben niet gebed door medewerker en bel zelf naar caiway.

ik krijg een andere medewerker aan de lijn die met mij opnieuw over de glasvezel spreekt.
inderdaad weer over een hd pakket wat hij mij aanbiedt voor 25 euro/pm en krijg ik ook nog een telefoonnummer mijn oude weer in gebruik erbij.
kosten voor monteur krijg ik niet daar caiway mij zou bellen en dit niet is gebeurt.
ik vertelde dat waarschijnlijk de glasvezel in de hoofdkast nog niet is aangesloten en we kijken samen online naar een telefoon nummer van Reggefiber voor dit te controleren .
Uiteindelijk heb ik Reggefiber gesproken die zegt dat dit helemaal niet kan omdat Caiway een concurrent is en , Caiway werkt met Coglas en deze ligt helemaal niet in mijn straat en dus ook niet in mijn tuin.

Verder zie ik op de bevestiging dat er wel kosten voor monteur in rekening worden gebracht en ik mijn oude nummer niet behoud.
er helemaal geen sprake is van een glasvezel aansluiting .
de 25 euro 48/ pm worden na een jaar en dat er ineens 49,00 kosten bijkomen.

Al met al klopt er helemaal niets van.

Waarschijnlijk kunnen jullie de gesprekken na luisteren en hier jullie medewerkers op aan spreken, ik heb voor niets vandaag de glasvezel zelf naar de meterkast gebracht op aanraden van medewerker 1 (19-5)
en medewerker 2 verzekerde mij dat die glasvezel aangesloten kon worden.

Vandaag 20-5 nog twee andere medewerkers gesproken ditmaal dames die mij vertelde dat eea niet kan niet klopt en dus heeft dame 1 van verkoop de bevestiging geannuleerd.
dame 2 van de technische dienst vertelde mij dat het modem goed werkt na controle op haar display en dat het aan de router ligt.
Deze twee dames hebben correct hun werk gedaan maar de twee heren beslist niet.

Bevestiging heeft dame 1 geannuleerd en ook wil ik met deze mail nogmaals benadrukken dat ik geen nieuw contract wil daar de informatie niet klopt welke ik verkregen heb.

De dame van de technische storing vertelde mij tevens dat ik een klachten formulier kan invullen waar ik dit nogmaals kan bevestigen.

Jammer dat ik na 20 jaar bij caiway dit moet ervaren. Heel spijtig.

Gewenste Oplossing:

Ik betaal nu voor twee losse diensten en blijkbaar teveel daar nieuwe contracten voordeliger zijn ??

ik ga bekijken of ik overstap naar reggefiber.

Ik baal enorm ervan dat ik voorniets een gasvezel naar binnen heb gehaald wat tijd en geld kost.

Verder belachelijk dat blijkbaar de medewerkers niet op de hoogte zijn van wat er kan en aan de hand is met glasvezel .

Medewerkers moeten worden aangepakt voor het verstrekken van foute informatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

9 jaren geleden - Wij hebben klant geprobeerd te bellen, maar kregen helaas geen gehoor. We proberen het op een later moment nogmaals.

Bericht van

9 jaren geleden - Zojuist hebben we de klant geprobeerd te bellen, we hebben de klant niet kunnen bereiken. Wij hebben een e-mail gestuurd met de vraag wanneer wij telefonisch contact op kunnen nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 11 juni 2015 om 09:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door