Klachten over Caiway

Caiway is aanbieder van verschillende diensten op het gebied van vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Deze kabelaar is gespecialiseerd op... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 6 Alles-in-1

98%
61 klachten gemeld
1 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
60 klachten opgelost
4.5 /10
151 stemmen
151

Factuur

Klacht van op 01 november 2018 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Wij hebben in september een pakket aangevraagd omdat we gingen verhuizen op 24 sept heeft de monteur het internet aangesloten maar tv kon niet omdat er nog kasten bekochten moesten worden ect. Prima we hadden internet maar na een week... Lees meer

geen aansluiting glasvezel

Klacht van op 30 oktober 2018 over Caiway in de categorie Alles-in-1

vandaag 30 oct.afspraak gemaakt voor aansluiting glasvezel,na afspraak duidelijk gemeld dat ze via kruipruimte de kabel zouden leggen met afspraak dat de bewoner in de kruipruimte zou gaan,mag de monteur niet door de vloer boren terwijl dit goed gemeld... Lees meer

Een en al ellende

Klacht van op 19 oktober 2018 over Caiway in de categorie Alles-in-1

De verplichte overstap van Ziggo naar Caiway… En sindsdien een en al ellende. Het begon met een niet compleet installatiepakket. Na 2x naar de Caiway met een enorme wachttijd, moest ik alles hebben. Ook toen werkte het nog niet. De Humax bleek... Lees meer

Problemen vaste telefonie via glasvezelmodem

Klacht van op 04 oktober 2018 over Caiway in de categorie Alles-in-1

De glasvezelmodem in de huiskamer raakt regelmatig de verbinding met de vaste telefonie kwijt. Ik kan dit weer goed krijgen door steeds de stroom van de glasvezelmodem af te halen en weer van stroom te voorzien. Ik heb hierover... Lees meer

Caiway heeft nu flyers met de slogan gewoon overal goede wifi. Na ontvangst van het glasvezel modem blijkt dat er geen mogelijkheden voor wifi zijn ingebouwd. Ook de inlogcodes die op het modem zijn vermeld werken niet. Ik wil de telefoonverkeer via mijn... Lees meer

Modem defect

Klacht van op 19 september 2018 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Contact opgenomen met storingsdienst Caiway dd 18-9-2018, conclusie modem kapot. Vraag aan medewerker Caiway of de modem opgehaald kon worden bij winkel Caiway, dit was niet de bedoeling de modem werd opgestuurd duurt waarschijnlijk 2 dagen.Ben helaas afhankelijk van internet omdat... Lees meer

Zeer slecht bedrijf waarbij ze het woord service niet snappen. Om je klant te krijgen beloven ze vele mogelijkheden die nadat het contract in is gegaan onjuist zijn. Ofwel ze leveren niet de diensten die ze je hebben toegezegd. Dit... Lees meer

Compliment van Caiwayklant Krimpen op 11 oktober 2018 over Caiway

Jammer dat Caiway pas dit in orde maakte na een klacht hier.

8

Compliment van Ben Vos op 14 augustus 2018 over Caiway

Zeer snel en netjes opgelost.

9

Compliment van rivic48 op 17 april 2018 over Caiway

ben snel en goed geholpen. en kan nu dus ook SBS9 ontvangen. nog hartelijk dank.

10

Compliment van Dhendrix op 08 februari 2018 over Caiway

De monteurs zijn inmiddels geweest en hebben de bekabeling prima in orde gemaakt. Als dit niet in rekening wordt gebracht zoals beloofd, ben ik uiteindelijk weer een tevreden klant.

10

Compliment van bbeukers op 15 november 2017 over Caiway

Goed uitgezocht, fijn dat ik niet meer wordt gebeld!

8

Compliment van WouterS84 op 01 november 2017 over Caiway

Ik vind het een positieve oplossing vanuit Caiway.

10

Compliment van lbrmn op 06 november 2017 over Caiway

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen. Er werd met mij mee gedacht wat ik soms heb gemist eerder.

8

Compliment van L.Brummer op 08 augustus 2017 over Caiway

Nieuwe router geïnstalleerd en sindsdien is t nog veel erger!!!

8

Compliment van Pieter Thienpont op 14 juli 2017 over Caiway

De factuur is inmiddels betaald, dus ik hoop dat Caiway ook direct weer aansluit, ben alleen bang dat daar weer het weekend overheen gaat, verder hoop ik dat er eens goed gekeken wordt naar de klantenservice, aangezien mij aan de telefoon toch echt gemeld werd dat de lopende maand nog niet betaald hoefde te worden

7

Compliment van Willem D op 01 juli 2017 over Caiway

Een half uur naar mijn klacht op de site ben ik gebeld door Caiway.
Waarom ik mijn klacht op Klacht.nl geplaatst heb?
Ik heb hun uitgelegd dat ik al vanaf 2014 steeds dezelfde klacht heb gemeld, maar er geen oplossing geboden werd.
Nu is er wel actie door Caiway aangeboden.
Mij is een nieuwe ontvanger aangeboden en mijn glasvezelnet wordt doorgemeten. Ik wacht nog op de oplossing.

7

Compliment van gerwileijpelaar op 30 juni 2017 over Caiway

Ik ben zeer correct geholpen en het probleem is geheel opgelost. Mijn dank daarvoor.

10

Compliment van 1176616 op 06 juli 2017 over Caiway

Ik ben tevreden over de geboden oplossing althans er wordt gekeken en er gaat onderzoek komen naar wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Ik ben blij en heb goede hoop .afwachten maar ............

8

Compliment van D.Witmont op 01 juni 2017 over Caiway

Zeer goed opgelost, bedankt David voor de vriendelijke begeleiding en opvolging.

9

Compliment van sameij op 29 april 2017 over Caiway

Netjes opgelost tevreden

7

Compliment van Hans en Dona op 19 april 2017 over Caiway

Goed, al is er geen daadwerkelijk probleem vastgesteld, wel afspraken gemaakt indien het probleem zich weer voordoet, bellen en monteur langskomen.

8

Compliment van janherm op 28 februari 2017 over Caiway

Dank je Caiway voor de nette afhandeling

9

Compliment van Mireille70 op 21 februari 2017 over Caiway

Ineens kon het allemaal snel en met spoed geregeld worden. Binnen een dag hadden we internet en tv. Wel jammer dat het eerst via deze site moest lopen.

10

Compliment van Guido1 op 09 februari 2017 over Caiway

Ik ben erg blij met de aangeboden oplossing!

8

Compliment van sjappie13 op 03 januari 2017 over Caiway

Toch jammer dat een klant de leverancier moet wijzen op administratieve fouten. Met geldzaken zou dit niet voor moeten komen. In mijn en dit geval heeft Caiway het gelijk opgepikt en hersteld zodat er nu geen nadelige effecten voor mij zijn te verwachten. Dank daarvoor.

7

Compliment van ROMEER op 28 november 2016 over Caiway

Bedankt voor de afhandeling ik wacht verder af of voor het komende F1 seizoen via de teamleider wellicht een afdoende oplossing komt

8