Als redelijk nieuwe klant van Caiway kon ik tot vorige week programma's opnemen en bij terugkijken de reclame blokken doorspoelen (ook bij de commerciëlen). Dat was juist een reden voor mij om bij Caiway te blijven. Sinds afgelopen week is... Lees meer
Als je programma’s opneemt, is het gebruikelijk dat je de programma’s ten alle tijden kunt doorspoelen. Bij opgenomen programma’s van Caiway kan dit niet. Op verschillende zenders ben je verplicht om de reclameblokken te bekijken. Dit is in strijd met... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Mijn naam is Raman Kaur, en wij hebben drie mobiele abonnementen en een wifi-abonnement bij Caiway.
Volgens onze contractgegevens eindigen twee van onze mobiele abonnementen op 10-05-2025 en het derde op 25-05-2025. Daarom heb ik netjes een e-mail gestuurd met... Lees meer
Ik ben verhuisd en heb dat meermaals bij Caiway gemeld.
Zij hebben dit nooit juist verwerkt, waarna zij een pakket naar de oude woning hebben gestuurd.
Inmiddels heb ik de dienst op mijn nieuwe adres en krijg ik extra kosten voor 'een... Lees meer
LS, tevergeefs getracht een wachtwoord voor de Mijn Caiway app te maken. Drie verschillende wachtwoorden geprobeerd. Alle drie voldoen aan de vereiste voorwaarden. Telefonisch contact met eerst Demi, doorverwezen naar Joeri, verbinding werd verbroken, daarna met .....? die niet... Lees meer
Bij Caiway ben ik ingegaan op een nieuwe aanbieding. Daarbij zou ik een nieuw modem krijgen, zo werd gezegd, maar er werd niet bij verteld dat dit deze modem een verplichte router in zich draagt. Het is simpelweg geen modem,... Lees meer
Vanmorgen (13-07-2024 11.00) gechat met medewerker Jameson. Klacht: Enexis modem gedeeltelijk kapot door blikseminslag (internet werkt, tv niet). Na alle gegevens te hebben doorgegeven, vroeg hij mij om het modem te herstarten. Ik gaf aan dat dat al 2x was... Lees meer
Al vanaf het begin loopt het mis met Caiway. Het begon al met het verkeerde apparatuur versturen bij de aanmelding, waardoor we nog anderhalve week zonder tv/internet hebben gezeten. Ons internet is enorm traag, vaak aangegeven, gezamelijk meting gedaan ... Lees meer
Ik verzocht via Chat om een nieuwe glasmodem de huidige heb ik jaren geleden nij de introductie van de glasvezelkabel ontvangen en is zonder WiFi mogelijkheid. Nu verzocht ik om een omruiling van de oude voor een actueel model met... Lees meer
Ik word al meer dan een week aan het lijntje gehouden door ‘klantenservice’ van Caiway. Zij hebben het primaire mailadres zomaar verwijderd terwijl dit mailadres al meer dan 25 jaar wordt gebruikt en zijn dus al meer dan een week... Lees meer