Mijn Klacht:
Hallo mijn naam is Raymond en ik probeer gebruik te maken van spotnet nu heb ik al verschillende keren contact gehad met jullie ZOGENAAMDE helpdesk om gebruik te maken v spotnet!!!
Er werd doodleuk gezegd tegen mij dat ik door middel van mijn gebruikersnaam en gekregen wachtwoord gebruik kon maken van spotnet maar wat blijk nu vandaag: 0945!!!Dat ik een abonnement moet afsluiten om gebruik te maken van spotnet voor 5 euro 30 p[m. stelletje afleggers!!! Ik heb jaren lang spotnet gratis kunnen gebruiken!!!
Daarbij heb JIJ mensen in dienst die niet schijnen TE WETEN welke diensten niet gratis zijn!!! en de klanten ZEER SLECHT toegelicht!!Dus IK ben voor GELOGEN waarschijnlijk ook nog meer klanten van jullie!!!!
Ik vind het aso dat je al voor spotnet moet betalen,en volgens mij zijn jullie ook de enigste provider die kosten vraagt voor spotnet.
HOE ZIELIG KUN JE ZIJN OM DAAR VOOR GELD TE MOETEN VERDIENEN voor spotnet!! Julliie zouden de ogen uit jullie kop moeten schamen!!! En zeker voor die IDIOTEN die in dienst heb die nog geen eens weten welke producten jullie hebben etc waarvoor na 3mnd te horen krijg dat je er voor moet betalen!!!
Daar in tegen had ik beter bij KPN kunnen blijven!!!
BEDANKT VOOR DE GOEDE CONTACT EN SAMEN WERKING!!!
Im not amused!!!
Gewenste Oplossing:
Gewoon gratis spotnet,lagere kosten pm etc!!! En je mensen beter voorlichten!!! Hoe of wat binnen je bedrijf!!
Echt herenloos weer!!!
