Geboden Oplossing:
Geachte heer van Houten,
Bedankt voor het telefoongesprek wat wij met elkaar hebben gevoerd. Hieruit is gekomen dat er voor het probleem met het internet in huis, nog nagelopen kan worden of de nieuwere firmware het probleem kan oplossen. Dit samen met het wijzigen van het Wi-Fi kanaal. Dit kan ingesteld worden op kanaal 1, 6 of 11. Als dit beide niet werkt heb ik u geadviseerd om een sterkere router te plaatsen. Mijn tip is dan om een Asus AC-RT68U aan te schaffen, omdat deze goede prestaties leveren.
Ook hebben wij elkaar gesproken over het gat in de grond waar het glasvezelsignaal bij u binnen komt. Wij hebben u gevraagd hiervan een foto te versturen naar [email protected] Wij gaan dan voor u na wat we kunnen doen om dit op te lossen. Ook kunt u eventueel aanvullende vragen daar stellen. Wij zullen de klacht op dit kanaal sluiten en verder direct met u het contact onderhouden.
Met vriendelijke groet,
Mylène
Caiway Webcare Team