Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heb ik mijn Caiway coax internetpakket omgezet naar een G250 pakket.
Aangezien ik geen kennis en ervaring heb met glasvezel heb ik besloten om de caiway winkel in Almelo te bezoeken voor uitleg en informatie over de G250 pakket. Nou alles werd mij duidelijk uitgelegd. Vervolgens vroeg ik hem wanneer ik de producten zou krijgen. Hij gaf aan dat ik het gehele pakketje binnen een paar dagen zou ontvangen. Hij gaf duidelijk aan dat daar een modem & ontvanger in zat. Ik zou hier de eerste 2 maanden €34 voor betalen en vervolgens €55,95
Paar dagen later heb ik netjes mijn pakketje ontvangen. Echter zat er geen ontvanger in. Naar aanleiding van dit heb ik de klantenservice gebeld om aan te geven dat ik het pakketje goed heb ontvangen maar geen ontvanger in zat. Tot mijn verbazing gaf de collega aan dat ik daar apart voor moest betalen (Iets van €3,70). Dit is mij absoluut niet uitgelegd in de winkel en er is duidelijk gezegd dat alles inbegrepen was in het bedrag van €55,95.
Zoals jullie kunnen begrijpen ga ik absoluut niet akkoord met de kosten die ik volgens jullie moet betalen voor de ontvanger. Heb bij de klantenservice aangegeven dat ze de ontvanger mag opsturen maar dat ik daar niet voor ga betalen. Het gaat mij echt niet om die €3,70. Dit is meer een principe kwestie. Er worden toezeggingen gedaan in de winkel die niet overeenkomen met de werkelijke voorwaarden. Ik vertrouw op wat er gezegd wordt in de winkel, daarom staat er toch ook een adviseur achter de balie? Een klant komt toch ook om die reden naar de winkel? Of heb ik het mis?
Er is zeer duidelijk gezegd dat alles was inbegrepen en daar vertrouw dan ook op.Ik was tot op heden een tevreden klant en wil dit ook zo houden. Ik verwacht van u een gerichte oplossing. U mag mij bellen op 06 15520916 of mailen naar [email protected]
Met vriendelijke groet,
Fam. Akdogan
Gewenste Oplossing:
Een ontvanger opsturen waar verder geen kosten aan verbonden zijn. Meer vraag ik niet.
