Klacht: Ontevreden

1388906 op 20 april 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van af de eerste dag hebben wij het beloofde caiway voordeel niet ervaren
De tv start zeer langzaam op en er Komt een vreemd lawaaierige
Tussenmelding .bij de installatie hebben wij er al melding van gemaakt. De
Monteur heeft het toen niet verholpen had kennelijk geen tijd.
Van onze vaste telefoonlijn is sindsdien een bijtoestel onbruikbaar.

Een snellere internetverbinding hebben wij niet Ervaren
Een beter tv beeld eveneens niet
Zoals het nu is hebben wij spijt van onze overhang naar caiway

Ondanks dat met vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

Als u ons hebt geholpen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 20 april 2017 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Veltkamp,

Bedankt voor het gesprek van zojuist. Daarin heeft u aangegeven dat de installatie slordig is geweest en dat u ontevreden bent over de diensten.

Uiteraard is dit niet de bedoeling en vind ik het erg vervelend dat u als nieuwe klant een slechte start met Caiway maakt. Om dit toch naar wenst te laten lopen heb ik met u afgesproken om een Caiway monteur kosteloos langs te sturen.

Hiervoor heb ik met u vrouw de afspraak bevestigd:
De afspraak staat gepland op:
Datum: vrijdag 05 mei 2017
Tijdstip: 08:30 - 12:30 uur

Ik zal de klacht hierbij ook sluiten. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze doormailen naar [email protected].

Met vriendelijke groet,

Rias
Caiway Webcare Team

1388906

Heeft op 05 mei 2017 om 12:31 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is geen monteur geweest heb op hem gewacht Ook geen berichtje. Niets

Bericht van

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Veltkamp, Ik zie dat er vanuit Caiway een aantal keren gebeld is geweest, zou u hiervoor kunnen terugbellen naar 1200 met de vaste toestel? Ze zullen u verder kunnen uitleggen waarom er gebeld is geweest. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Rias Caiway Webcare Team

Bericht van

7 jaren geleden - Geachte heer Veltkamp, Er is ruim van te voren meermaals geprobeerd om u telefonisch te pakken te krijgen. Dit was om de afspraak met de monteur te verplaatsen. Kunt u aangeven wanneer u beschikbaar bent, zodat we alsnog een nieuwe afspraak kunnen inplannen? In afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door