Klacht: Ondertiteling

op 13 september 2019 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Teletekst 888 is niet te krijgen.

Ik ben hardhorend en ervaar dit als erg groot gemis.

Bij Duitse zenders is ook teletekst 777 of 150 niet te krijgen.
Onze regionale RTV Oost is ook zonder teletekst.

Voor het glasvezelgebruik was er geen enkel probleem bij Caiway.

Aan de telefoon werd gezegd dat men er mee bezig is. Dit duurt al erg lang!!!

Vr.gr. M Vlutters

Gewenste Oplossing:

Tevreden :

Als er wel ondertiteling 888 150 777 is.
Graag ook teletekst bij RTV Oost

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Caiway

2 dagen geleden - Beste heermevrouw Vlutters,Helaas is het vanwege technische redenen op dit moment niet mogelijk om teletekst te gebruiken op uw ontvanger. Dit probleem is bij ons bekend en er wordt aan gewerkt. Excuses voor het ongemak.Als u hierdoor moeite heeft om het programma te volgen, zouden wij u willen adviseren om tijdelijk via het coax netwerk te kijken. Dit signaal heeft u ook in uw woning en hiermee kunt u wel gebruik maken van teletekst. Als uw TV al via coax verbonden is, kunt u direct via uw toestel de zenders bedienen. Mocht u er niet uit komen om dit zelf in orde te maken, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dan plannen we graag op onze kosten een installatiemonteur voor u in.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Denis Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door M Vlutters