Klacht: Nog steeds geen tv en internet

Rico14 op 23 mei 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een nieuwe klant geworden en nu al vanaf het begin alleen maar problemen en nog steeds na 2 weken geen internet en tv
De modem was offline en volgens caiway lag dit aan de kabel die het huis binnen komt en afspraak voor een monteur gemaakt en dit duurt minimaal en week en dag voor de afspraak krijg ik een sms je dat er morgen en monteur komt en het oplost nu is de monteur geweest en is het nog steeds biet opgelost nu weer wachten op een nieuwe modem komt binnen 5 dagen binnen dus al met al 3 weken in totaal wachten is normaal voor een nieuwe jlant

Gewenste Oplossing:

Dat er met spoed een modem wordt gebracht en nu mag ik toch wel een compensatie verwachten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Geachte heer Junier, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze problemen ervaart en dat dit niet soepel verloopt. Wij hebben zojuist geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar dit is helaas niet gelukt. Wij zullen dit later opnieuw proberen. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Bericht van

7 jaren geleden - Geachte heer Junier, Hartelijk dank voor het gesprek zojuist. Hierin heb ik de situatie nog eenmaal met u doorgenomen en aangegeven dat het modem morgen door PostNL bij u aangeboden zal worden. Wij houden dit voor u in de gaten en zullen u nog contacteren wanneer het modem binnen is en uw diensten werken. Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Net een heel goed gesprek met caiway gehad en ik vertrouw er nu op dat het morgen geregeld is eindelijk iemand die het wel oplost en in de gaten houd hier moeten meer medewerkers van hebben Deze man doet wel luisteren naar de klant en het regelen

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Nou de modem komt vandaag niet en morgen ook niet ivm hemelvaart Ik heb weer gebeld en ze Willen niet naar PostNL bellen dus weer na de zoveelste beloofde niks Dus denk heel goed na voor je iets afsluit IK HEB NOG NOOIT ZULKE SLECHT BEDRIJF MEEGEMAAKT Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld voor een claim die gaan zo een aangetekende brief sturen en een mail met een dwangsom per dag

Bericht van

7 jaren geleden - Geachte heer Junier, Inmiddels bent u op de hoogte van het feit dat u het modem kunt ophalen in de shop. De andere modem wat nog onderweg is kunt u dus weigeren. Verder laten we de klacht openstaan zodat we nadat het modem online is gekomen een compensatie kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Rias Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 26 mei 2017 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door