Klacht: NIET NAKOMEN WAT BELOOFT IS

zwerink op 18 april 2019 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na aanleiding van meerdere malen telefonisch kontakt geen uikomst van een probleem en nergens is het bedrijf waar ik een contract heb lopen te beruiken

Gewenste Oplossing:

laat het bedrijf mij bellen en met een goede schikking komen en niet afgescheept worden met een callcenter

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte heer Zwerink, Naar aanleiding van ons gesprek zojuist ben ik voor u aan de slag gegaan. De oplossing is momenteel dat wij een nieuw type modem gaan leveren waarmee alles aansluiten via een enkele netwerkkabel haalbaar wordt. Zodra wij dit modem gaan verzenden nemen we opnieuw contact met u op. We maken dan graag met u een afspraak om kosteloos een monteur aan te sturen om alles voor u aan te sluiten en in te stellen. Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte heer Zwerink, Bedankt voor ons telefonische contact zojuist. Gezien u ook van Klacht.nl meldingen ontvangt, doen we het even op deze manier. In de middag van woensdag 8 mei, komt onze monteur langs om voor u het nieuwe modem te installeren, en om alles in te stellen zodat u onze diensten in de woonunit kunt gebruiken. Nadat alles werkend is nemen we even opnieuw contact op om compensatie te bespreken. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte heer Zwerink, Zojuist hebben we telefonisch contact met u opgenomen, we belden helaas niet gelegen. Wij hebben de storingsmelding in de gaten gehouden en gezien dat het modem is omgeruild. De monteur heeft aangegeven dat alles nu goed werkt. Wij zijn uiteraard blij om te horen dat het is opgelost. Wij horen graag van u wanneer we het beste telefonisch contact met u kunnen opnemen, zodat we een compensatie voor het ongemak kunnen bespreken. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - ik ben er nog niet tevreden over want als ik 2 computers aansluit heb ik geen beeld op tv

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte heer Zwerink, Bedankt voor ons telefonisch contact van zojuist. Omdat een enkele router vermoedelijk niet voldoende is voor het verkeer van 2 TV ontvangers en 2 PC's kiezen we ervoor om kosteloos een 2de router naar u op te sturen. U heeft dan 1 router voor Interactieve TV, en 1 router voor Internet. De afspraak met de monteur om dit bij u te komen installeren is ingepland op vrijdag 24 mei tussen 8:30 en 12:30. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 29 mei 2019 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Zwerink,

Wij hebben uw melding in de gaten gehouden en zien dat u inmiddels een afspraak met de monteur heeft gepland medio juni.
Aangezien de melding in behandeling is en wij erop vertrouwen dat het verder correct afgehandeld zal worden, sluiten wij deze klacht.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken via 088 2249 111 of via een van onze online kanalen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Lisette
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door