Klacht: geen internet

liesje76 op 09 mei 2015 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over caiway omdat we te vaak geen internet hebben,
ze zijn moeilijk bereikbaar per telefoon.
Ze geven elke keer aan dat het een fout binnen het huis ligt, maar dit lijkt mij niet logisch omdat er meer mensen bij ons in de buurt er last van hebben.

Gewenste Oplossing:

Dat er op de kosten van caiway een keer naar dit probleem gekeken word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

9 jaren geleden - We hebben klant gebeld maar kregen geen gehoor. We hebben klant gevraagd wanneer telefonisch contact gelegen komt en ons hierover per e-mail aan [email protected] te informeren.

Bericht van

9 jaren geleden - We hebben de klant gesproken over de verbinding, er zijn nog geen testen gedaan die betrekking hebben op de internetverbinding. Wij gaan het modem een week monitoren om te kijken of daar een oorzaak in te vinden is, wij zullen dit volgende week terugkoppelen.

Bericht van

9 jaren geleden - We hebben de klant gebeld maar helaas niet kunnen bereiken. Naar aanleiding van de modemmeet hebben wij dit uitgezet bij een monteursgroep die dit verder gaat onderzoeken.

Bericht van

9 jaren geleden - De melding is nog steeds in behandeling bij de monteurs van de firma Schuuring. Wij hebben vandaag een nieuwe update uitgezet wat de status is.

Bericht van

9 jaren geleden - We hebben de klant zojuist gesproken en we zijn druk bezig om te achterhalen waar het in de verbinding mis gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 11 juni 2015 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door liesje76