Klacht: eredivisei live

rio1969 op 19 augustus 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds aanschaf eredivisie live komt het elk weekend voor dat de zenders geen of geen goed beeld geven. Alle andere zenders werken wel. Klaarblijkelijk is het lastig het signaal naar mijn woning en tv in voldoende mate door te geven. Aangezien alle andere zenders wel werken zou dit toch een probleem moeten zijn dat caiway moet oplossen

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als eredivisie live gewoon werkt zoals het behoort op alle kanalen dus ook het hoofdkanaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte heer Oranje, Vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw Fox Sports Eredivisie zenders. Ik heb geprobeerd u te bereiken op het vermelde telefoonnummer en op het mobiele nummer wat bij ons bekend is. Helaas is dit niet gelukt, al heb ik wel uw voicemail ingesproken. Graag wilde ik u de volgende vragen stellen, om een analyse op te maken van uw storing: -Ervaart u het probleem op beide tv's? - U maakt momenteel gebruik van een verdeler, of een versterker, mogelijk komt de storing hieruit voort (zenders worden gegroepeerd per frequentiestroom aangestuurd, mogelijk wordt deze verstoort), heeft u de mogelijkheid om te testen zonder deze verdeling? Na een correcte analyse, is er een mogelijkheid dat wij een signaalmonteur aan kunnen sturen, of we u kunnen informeren waar de storing uit voort is gekomen. Ik hoop spoedig van u te horen wanneer we u wederom telefonisch kunnen benaderen. In afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht rio1969

6 jaren geleden - IK heb geen idee wat een storing zou lunnen veroorzaken. Het lijkt mij de taal van caiway te zorgen dat een storing zoals deze neit kan optreden. OP beide tv's is de klacht hetzelfde. . Ik heb geen versterker of wat dan ook./ Lijkt me dan ook nlogisch dat u iemand langsstuurt

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte heer Oranje, Wij hebben nogmaals een poging gedaan u te bereiken over deze klacht. Graag voeren wij samen met u een aantal handelingen uit om de oorzaak van uw storing te achterhalen. We vernemen graag van u op welke dag en op welk tijdstip u bereikbaar bent. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte heer Oranje, Zojuist hebben we telefonisch contact gehad. We hebben afgesproken dat we in de avond nogmaals contact met u opnemen om een aantal stappen door te nemen zodat we de oorzaak van de storing kunnen verhelpen en aan een oplossing kunnen werken. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 06 september 2017 om 17:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rio1969