Klacht: entone neemt niet op

Marcobl op 07 december 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

we hebben al een geruime tijd (6 maanden) problemen met het opnemen van films-series via de entone 465 van caiway. de harde schijf is niet meer te vinden (mediatheek), en opnames werken niet meer. ik verneem graag of hier op korte termijn wat aan te doen is. de feestdagen komen er aan en zou graag wat willen opnemen om dit later te bekijken.

nieuwe entone opsturen die wel werkt, zodat we weer kunnen opnemen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Geachte heer Blankestijn, Allereerst hartelijk dank voor uw tijd en voor het gesprek zojuist. Wij vinden het heel vervelend dat u momenteel geen gebruik kan maken van de opnamefuncties van uw Entone ontvanger. U gaf in het gesprek aan wel de stroom van de ontvanger af te hebben gehaald, maar dat dit niet het gewenste resultaat opleverde. Ik heb u verzocht om de harde schijf van de Entone te formatteren, in de hoop zo uw storing op te lossen. Een handleiding kunt u vinden op onze website: https://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/gebruiken/interactieve-ontvanger/entone/entone-465/harde-schijf-formatteren Ik zal u, zoals toegezegd, middels een e-mail ook de pincode die hiervoor nodig is toesturen. Mocht deze handeling uw probleem niet verhelpen, heb ik met u afgesproken over te gaan tot het vervangen van de Entone. U kunt dit in een reactie op deze klacht aangeven, of eventueel via Facebook of Twitter. Wij sturen u dan zo spoedig mogelijk een vervanger toe. Vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en in afwachting van uw bevindingen. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Geachte Alex, Het is jammer dat er niet gereageerd wordt via facebook en rechtstreekse mails. Ik heb getracht om de Entone te formatteren maar de schijf wordt niet gezien. Hopelijk krijgen we binnenkort een vervangende Entone, zodat dit probleem eindelijk verholpen wordt. Alvast bedankt voor u hulp. Met vriendelijke groet, Marco Blankestijn

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 13 december 2016 om 10:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door