Klacht: cadeukaart €40,- verlopen

op 05 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wilde een aantrekkelijk cadeau kopen, daarvoor deze cadeaubon gereserveerd.
Na weken geeft BOL aan dit artikel niet te kunnen leveren.
De cadeaubon is daardoor vergeten. Door deze omstandigheid en het geld is gewoon bij BOL wil ik een nieuwe cadeaubon voor dit bedrag.
G Kapteijns: kaartnummer en pincode aanwezig.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe cadeaubon ter waarde van €40,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht WG Kapteijns

11 maanden geleden - Na heel veel mailen en chatten heeft BOL dan toch de cadeaubon een nieuwe geldigheidsduur gegeven. Was wel een hele tour. De cadeaubon werd onder een ander account geactiveerd, was dus een heel gezoek om deze vervolgens te vinden. En maar meteen besteed. Jammer dat bij het chatten er steeds iemand anders de chat voortzette en vaak niet de moeite nam om even de voorgaande chatberichten te lezen. Of opnieuw de discussie met mij wilde aangaan dat dit toch echt niet kon. Wat mij betreft dus moeizaam wel tot tevredenheid opgelost (was gewoon geld wat BOL had ontvangen)

Alle klachten die gemeld zijn door WG Kapteijns