Klacht: Cadeubon i.p.v. contanten

op 27 juli 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop een Galaxy tab S2 8.0 tablet via Bol voor 329 euro waar een cashback van 50 euro op rust. Bol levert mij door een interne fout zoals men stelt deze tablet waarvan het serienummer echter net buiten de cashback valt. Nu krijg ik ter compensatie een cadeaubon van 50 euro. Er is nog al een verschil tussen 50 euro contant of een cadeaubon van 50 euro. Dat is niet echt een vergelijk. De fout ligt immers bij Bol.

De eerste klantenservice medewerker stelt: \”Helaas gaat er iets verkeerd met de cashback. We kunnen de klant een 50 euro cadeaubon aanbieden. Helaas is het niet mogelijk om geld terug te storten. Onze excuses voor dit ongemak.\” Ik begrijp dat dit absoluut niet fijn is voor jou en bied je dan ook mijn excuses aan. Zojuist heb ik meteen de cadeaubon van 50.00 euro aan jouw account toegevoegd.

Ik protesteerde en vroeg wederom om de 50 euro contant of ter compensatie een cadeaubon van 75 euro. De reactie was wederom heel begrijpend: Je geeft aan dat de cadeaubon die je hebt ontvangen wel mager is en dat er een cashback actie is waarop je dit teruggestort zou krijgen. Ik begrijp dat je hier van op kijkt en niet akkoord mee gaat. Helaas verloopt de cashback actie via Samsung zelf, hierdoor zijn wij niet in de mogelijkheid dit op je rekening terug te storten en helaas kan ik je cadeaubon ook niet verhogen naar 75 euro.
Men is begrijpend doch handelt er niet naar.

Ook al gaat de cashback via Samsung, ik heb niet een apparaat geleverd gekregen dat aan de voorwaarden ervan voldoet.

Gewenste Oplossing:

50 euro contant of een royalere cadeaubon zoals boven genoemd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 27 juli 2016 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Beste Ben,

Zojuist is er een email naar je gestuurd en een oplossing geboden.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Middelburg