Klacht: Cadeaukaart verlopen

op 15 februari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik wilde een cadeaukaart die ik nog had liggen gebruiken bij een bestelling bij bol.com. Het is maar een klein bedrag van 15,00 maar het was er nog niet eerder van gekomen deze in te wisselen.
Nu blijkt dat deze al 3 jaar oud is en dus verlopen. Maar er staat nergens op het pasje dat deze 3 jaar geldig is. Ik heb een mail gestuurd naar bol.com dat ik dit erg vreemd vind, maar hun reactie is dat ze er verder niets aan kunnen doen.

Nogmaals het gaat maar om 15 euro (op een aankoop van 300,00) maar toch voelt het niet goed. Volgende aankoop toch maar ergens anders.

dat het alsnog vergoed wordt , en niet alleen mijn kaart maar dat de termijn voor iedereen verlengd wordt, of dat het duidelijk op het pasje zichtbaar wordt dat het maar 3 jaar geldig is.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Morpho

5 maanden geleden - Ik werd net persoonlijk gebeld door Bol.com. Ze gaan de 15 euro weer op mijn tegoed zetten. Heel erg netjes en snel opgelost nu, al blijf ik het jammer vinden dat mijn rechtstreekse klacht aan hen niet gehonoreerd werd, en wel nu via deze site. Maar goed, ik ben tevreden met het resultaat!

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 15 februari 2018 om 11:04 geantwoord

Beste klant,

Fijn dat dit zo is opgelost.

bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Morpho