Klacht: Cadeaukaart verlopen

Andre1000 op 06 november 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het verleden heb ik van ex-collega’s een Bol.com cadeaukaart ontvangen in het kader van mijn afscheid bij mijn toenmalige werkgever.

Gisteren wilde ik deze gebruiken voor een bestelling en toen bleek dat deze ongeldig was ??

Vandaag gebeld met Bol.com die aangaven dat de kaart in juli 2017 verlopen is.

Echter op de kaart staat helemaal geen vervaldatum! Hoe moet ik weten dat deze kaart dan maar beperkt geldig is! Dit behoort dan toch ook op de kaart te staan ??? En het staat nergens

Gewenste Oplossing:

Dat de kaart geldig is en gebruikt kan worden ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 10 november 2017 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Andre,

Onlangs heeft mijn collega Kiki contact met u opgenomen. Na aanleiding van dit contact zal ik dit bericht sluiten.

Ik wens u een prettig weekend toe!
Met vriendelijke groet,
Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door