Klacht: Cadeaukaart

op 18 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week een bestelling gedaan en ik had Mn cadeaukaarten niet bij op moment van bestelling vandaar dat ik koos voor achteraf betalen. Nu wilde ik na ontvangst betalen met deze kaarten. Maar dat ging niet. Na bellen metbjullie was t verzoek om alles retour te sturen en nogmaals bestellen en betalen met de kaarten. Dit lijkt mij absurd. Kunt u voor mij regelen dat ik kan betalen met de kaarten. Bedankt

Gewenste Oplossing:

Zie hierboven

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Bol.com

3 maanden geleden - Beste Nicollevandijk, Ik heb je klacht in behandeling genomen en je een e-mail gestuurd. Hopelijk heb je deze ontvangen. Ik wacht je reactie op de e-mail even af. Groeten, Manon van bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 18 augustus 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nicollevandijk,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met de oplossing van je klacht. Ik ga ervan uit dat het zo goed is.

Groeten, Manon van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Nicollevandijk