Klacht: Cadeaukaart

op 02 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik had nog VVV cadeaubonnen thuis liggen en wilde deze graag besteden aan een zonnebril. Ik zag dat ik de bonnen bij Bol.com in kon leveren. Helaas lag het systeem eruit om de bonnen over te kunnen laten zetten in bol.com codes. Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice om mij hierbij te kunnen helpen en een oplossing te bieden. Uiteindelijk kreeg ik een vriendelijke medewerker aan de telefoon die mij het advies gaf om de VVV bonnen bij de Primera om te ruilen voor een Bol.com cadeaukaart. Ik vroeg toen ook meteen of ik 2 modellen kon bestellen om er een van uit te kiezen, en of ik dan wel mijn geld terug kreeg. Dat was volgens hem geen probleem en het tegoed van de cadeaukaart zou als eerste worden gebruikt. Al de moeite was namelijk te doen om het uitgeven van de cadeaukaart. Het pakketje was de volgende dag al in huis, en heb er 1 gekozen en de andere geretourneerd. Nu blijkt dat dat niet als eerste mijn cadeaukaart wordt gebruikt, maar dit weer opnieuw wordt opgewaardeerd. Nu heb ik dus mijn zonnebril gewoon moeten betalen en zit ik nog met mijn bonnen. Toen ik hier contact over opnam met de klantenservice zei de medewerker dat hij geen boodschap had aan mijn verhaal over dat ik dan een verkeerde voorlichting heb gehad van een andere collega en heeft uiteindelijk zelfs de hoorn erop gegooid. Ik ben erg teleurgesteld en vind dit erg onbeschoft .

Ik ben tevreden wanneer mijn cadeaukaart wordt gebruikt om de zonnebril mee te betalen zodat ik geen bol.com cadeaukaart tegoed meer heb.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 02 augustus 2017 om 12:35 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Celine,

Fijn dat we elkaar even gesproken hebben en er samen een punt achter hebben kunnen zetten.

Groetjes,
Tony van bol.com