Klacht: “wat vervelend voor je”

op 21 oktober 2016 over By Zaar in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 juni kocht ik beige creepers ter waarde van 45,99 euro. (Ordernummer ORD00274). Na enkele weken had ik de schoenen nog steeds niet ontvangen en stuurde ik een mail dat ik graag mijn geld terug wou ontvangen. Hoewel mijn berichten regelmatig werden genegeerd, zowel via mail als via Facebook en Instagram, kreeg ik toch antwoord na enkele weken dat mijn geld spoedig teruggestort zou worden, wel… zo 3 keer. Na de zoveelste valse belofte heb ik na 4 maanden nog steeds geen geld teruggekregen, maar enkel de standaardzin “wat vervelend voor je”. Ja inderdaad, heel vervelend, maar doe er dan wat aan! Dit is niet leuk voor vooral mezelf maar ook niet voor de goede naam van jullie webshop met toch wel mooie producten. Indien dit niet spoedig opgelost geraakt, zal ik de nodige gerechtelijke stappen ondernemen, maar ik hoop dat het zover niet hoeft te komen.

Groeten,

Jolien Lemmens

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar By Zaar over deze klacht.

Bericht van By Zaar

3 jaren geleden - Goedemiddag Jolien Lemmens,Onze excuses dat dit zo is gegaan, helemaal niet de bedoeling. Maar dat het echt vervelend voor je is menen wij hoor ;-)! Wij hebben contact gehad met ING over de overboeking, omdat deze wel is plaats gevonden, het rekening nummer waarop het bedrag is overgeboekt komt overeen met het rekening nummer wat wij hebben ontvangen.Het bedrag van 44,95 is retour geboekt, o.v.v. Ordernummer ORD00274Hiervan hebben wij een bewijs van overboeking verstuurd naar jolienlemmens.96@hotmail.com wij hebben wel een leesbevestiging ontvangen, zou je je mail wellicht nog eens kunnen nakijken?Maar zoals je aangeeft zeg je dat je het geld niet hebt ontvangen, wij hebben je nu weer dezelfde mail gestuurd met bewijs van overboeking, en hebben inmiddels ING een bericht gestuurd. Wij hopen zo spoedig mogelijk wat van ING te horen.Lieve Groet,By ZaarJolien Lemmens jolien1996Contact via jolienlemmens.96@hotmail.com 0032471477588Adres Pruimelaarstraat 2 3530 Houthalen-Helchteren

Reactie van de melder van de klacht jolien1996

3 jaren geleden - HalloMijn klacht is nog steeds niets opgelost sterker nog jullie negeren alweer mijn berichten. Ben dit echt wel BEU ben echt boos. Waarom lossen jullie dit gewoon niet op??? Is dit nu ZO moeilijk om gewoon mijn geld terug te storten? Zo professioneel zijn jullie precies ook weer niet. Ik ben al van 20 juni aan het wachten ik wacht echt niet langer meer hoor. Van mij mag IEDEREEN weten wat voor een "bedrijfje" jullie zijn! Ik wil dat dit morgen wordt opgelost of ik neem echt verdere stappen en dit meen ik ik wacht lang genoeg vind ik! Echt niet professioneel, een echte SCHANDE!

Bericht van By Zaar

3 jaren geleden - Goedemorgen Jolien,Wij hebben de klacht die hierboven benoemd is netjes opgelost, hierover hebben wij vanuit jou bericht gekregen dat alles is opgelost.Welke klacht is er nog? Dan lossen we die uiteraard ook op. Ik kan in het systeem je naam onder bestelling niet vinden.Graag ontvang ik nog aanvullende informatie.Lieve Groet,By Zaar

Reactie van de melder van de klacht jolien1996

3 jaren geleden - HalloMijn klacht is helemaal niet opgelost in tegendeel jullie negeren alles volledig...Groet Jolien

Alle klachten die gemeld zijn door jolien1996