Klacht: wacht al twee maanden op geld retour

op 17 augustus 2016 over By Zaar in de categorie Internetshops - Kleding

Op 20 juni j.l. bestelde en betaalde ik voor mijn dochter een paar Creepers (schoenen)(€42,20) op de website van By Zaar. Alhoewel ik het product wél kon bestellen en betalen via de site, bleek het niet leverbaar. Mijn dochter kreeg via instagram een bericht van een medewerker van By Zaar of ze dan misschien interesse had in de zwarte variant van de schoen, dan zou ze er ook een leuke ketting bij cadeau krijgen. Mijn dochter bedankte ervoor en gaf aan dat ze dan graag haar geld terug wilde hebben. Dat zou uiteraard gebeuren zei de dame in kwestie.
Nu twee maanden later hebben we ons geld nog steeds niet terug ontvangen. Ik heb meerdere malen gemaild, maar krijg nergens een antwoord op terug. Zeer frustrerend en ook zeer klant-onvriendelijk.
De betaling geschiedde via Mollie Payments. Ook zij hebben nog geen reactie gegeven.

Wanneer wij ons geld terug krijgen en een excuusbrief en een behoorlijke uitleg waarom het zolang heeft geduurd.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door By Zaar in behandeling genomen

Bericht van By Zaar

2 maanden geleden - Hallo Mois Jansen Groningen & M.L. Jansen Groningen, Wat fijn dat het alsnog is opgelost. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, By Zaar

Bericht van By Zaar

1 maand geleden - Mois Jansen MoisJansen Contact via elmo311002@gmail.com 06-40501752 Adres Graaf Adolfstraat 25a 9717 EB Groningen

Bericht van By Zaar

Alle klachten die gemeld zijn door MoisJansen