Mijn Klacht:
Hallo,
Ik ben een starter en hen in mei mijn eerste huis gekocht, vanwege het goede isolatie van het huis had ik voordat ik een energie contract had afgesloten besloten een warmtepomp aan te schaffen en zonnepanelen.
Omdat je op de budget energie site niet mogelijk is(of omdat ik het niet kon vinden) alleen elektra te nemen vroeg ik aan budget energie mij te bellen, en dat deden zij.
Ik kreeg een vriendelijke jongen aan de telefoon en legde mijn verhaal uit dat ik alleen elektra wil en GEEN gas, gaan we doe zei hij.
Vanwege mijn werk zit ik veel in het buitenland en kom ik op plaatsen waar der slecht tot geen internet is dus kon ik 4 weken lang niet mijn mail controleren, bleek achteraf dat je 2 weken heb je contract te herzien en eventueel aan te passen.
Hebben ze bij mij als nog elektra en GAS in het contract gezet wat ik nadrukkelijke niet wou nu moet ik maar 86,77 meer betalen en 50 euro voor opzeggen gas!!
Ben ik niet zo blij mee dit is het enige jaar dat budget energie mij als klant heeft!
Mvg Joep meijer
Gewenste Oplossing:
Als ze mijn contract kosteloos herzien en het gene wat ik te veel heb betaald terug gestort krijg
