Klacht: Tevergeefs betaling gedaan maar toch verhoogd

op 09 maart 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Ben overgestapt en daar heb ik grote spijt van omdat ik sinds ik ben overgestapt wordt geconfronteerd met Een rekening die ik al 3 x betaald heb. Nu wordt er gedreigd met afsluiten energie rekening nou jullie doen maar want ik betaal deze rekening nooit niet. Ik Werd geconformeerd met 2 maanden vooruitbetalen dat heb ik gedaan maar was een paar dagen te laat met betalen. Daarover heb ik gebeld maar toch blijft deze ordinaire rekening open staan waarvan ik nog steeds niet weet hoe of wat. Ik heb nog nooit zo’n energie maatschappij meegemaakt bah tfoeee. Wat en stelletje klootzakken zijn jullie. Ik zal via media dit bekend maken aan iedereen en via sociale media en internet dit bekend maken

Als de rekening wordt opgeheven

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 12 maart 2020 om 13:34 geantwoord

Beste,

Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer Budget Energie u blijft benaderen terwijl u denkt al drie keer betaald te hebben.

Uit onze administratie blijkt echter dat u nog niet alle in rekening gebrachte termijnbedragen heeft voldaan. Op dit moment staat het termijnbedrag van de maand februari en maart nog open. Als u inlogt op Mijn Budget kunt u zien welke termijnen nog niet voldaan zijn en deze direct voldoen. U kunt deze termijnen ook naast uw eigen administratie houden om u ervan te verzekeren dat u niet dubbel betaalt.

Het klopt dat Budget Energie voorafgaand aan de leveringsmaand het termijnbedrag incasseert. Hier bent u mee akkoord gegaan toen u akkoord ging met onze leveringsovereenkomst. Dit is niet alleen bij u zo, maar bij al onze klanten. Wij maken hierin geen individuele afspraken en zullen u ook geen termijnbedrag kwijtschelden.

Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en wens u nog een prettige dag.

Budget Energie
Web-Care

Heeft op 04 april 2020 om 13:43 geantwoord

Ik heb al vanaf dat ik ben overgestapt (oktober 2019 - maart 2020 iedere maand extra kosten betaald, waarom weet ik nog steeds niet. Oplichterij is dit. Ongeveer €150,00 extra betaald ik hoop dat jullie nu blij zijn en hoop dat jullie stikken in dit geld. Ik heb nog nooit zulke klootzakken meegemaakt, dit us wat ik tegen iedereen zsl zeggen die baar jullie over wil stappen. Ik hoop dat jullie failliet gaan. Ik heb geen goed woord over voor jullie krijg allemaal Corona ploerten

Alle klachten die gemeld zijn door youssef kharkhach