Klacht: Misleid door verkoper

op 17 mei 2019 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

In de mediamarkt werd ik aangesproken door een verkoper van budget energie. Ik vertelde de verkoper dat ik op korte termijn zou gaan verhuizen naar een woning zonder gas, dus dat het mij niet verstandig leek om op dit moment over te stappen i.v.m. de afname van het gas wat ik niet meer nodig zou hebben op mijn nieuwe adres. De verkoper legde mij vriendelijk uit dat dat niets uit zou maken en ik kosteloos de wijziging kon doorvoeren naar mijn nieuwe adres. Nou in dat geval zag ik geen beren meer op de weg dus inderdaad het contract aangegaan. Wat heb ik hier een spijt van!! Ik belde vandaag voor mijn adreswijziging, en ja hoor, mevrouw meldde mij dat we een boete van 125 euro krijgen opgelegd i.v.m. het niet mee overnemen van ons gascontract.. precies dat waar ik bang voor was, waarvan de verkoper mij duidelijk heeft uitgelegd dat dit niet zou gebeuren. Ik kan niet anders stellen dan dat ik zwaar misleid ben door de medewerker van budget energie en daardoor nu met een rekening van 125 euro in mijn maag zit gesplitst. Ik heb een contract en deze wil ik ook gewoon mee overnemen naar mijn nieuwe adres wat betreft de elektra. Wat het gas betreft kan dit niet en was de verkoper heel duidelijk dat dit geen probleem zou zijn..

Kwijtschelden van de boete.

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Wasleyx