Klacht: jaarafrekening

op 28 april 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waar blijft mijn jaarafrekening 13 Maart 2020 zijn de standen van gas en
stroom uitgelezen. Maar ik heb nog steeds geen jaarafrekening ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn jaarafrekening ontvang. Ik moet hier zelf melding van maken,
dat is niet binnen de zes weken die jullie aangeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 01 mei 2020 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hans Appeldoorn,

Wij doen ons best om uw jaarnota binnen 4 tot 6 weken op te maken. In uw geval is dat helaas niet gelukt, onze excuses voor het ongemak. Ik zie in mijn systeem terug dat uw jaarnota op 30 april 2020 is opgemaakt, deze heeft u per e-mail van ons ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Appeldoorn