Klacht: geen contract

op 23 april 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 24 april 2020 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste L. Valentijn,

Ik zie in mijn systeem terug dat u uw klacht ook via een andere website heeft doorgegeven. Hierbij geef ik nogmaals onze reactie aan u door. Aangezien u aangeeft dat u geen contract heeft ontvangen, stuur ik uw contract opnieuw naar u toe zoals wij op 23 oktober 2019 ook hebben gedaan.

Dat is inderdaad erg vervelend. Wij hebben een acceptatie ontvangen van het 3 jarige verlengaanbod. Nadat u een verlenging doet, heeft u altijd 14 dagen om te annuleren of een aanpassing te doen van (bijv.) de looptijd. U heeft uw contract op 23 oktober 2019 verlengd en uw contract is per 4 januari 2020 van start gegaan. Ik kan de looptijd van uw contract helaas niet meer voor u wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Laura13