Klacht: energie contract

op 06 mei 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

bij de mediamarkt een cadeaubon gekregen als ik een 1 jarig energie contract af zou sluiten.
Nu bij verhuizing kom ik er achter dat het een 3 jarig contract is.
Ik moet nu een boete betalen en ik moet de helft van de cadeaubon terugbetalen.
Nooit meer in zee met de Mediamarkt die dit mogelijk maakt.
Nooit meer in zee met budget energie.

Omdat ik ben voorgelogen door de verkoper een gratis totale ontbinding van het contract

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

1 maand geleden - Beste Dirk Ravestein,Wij kijken dit graag verder voor u na, daarom is er intern een klachtenproces gestart. Een medewerker uit ons klachtenteam zal, naar verwachting, binnen 5 werkdagen contact met u opnemen. Ook zal de behandelaar van uw klacht, uw vaste contactpersoon zijn.Met vriendelijke groet,Budget Energie Webcare

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 10 juni 2020 om 11:35 geantwoord

Beste Dirk Ravestein,

Ik zie in mijn systeem terug dat de behandelaar van uw klacht op 11 mei 2020 per e-mail heeft gereageerd. Wij hebben helaas geen reactie van u ontvangen, daarom is uw klacht per 18 mei 2020 gesloten.

Aangezien u meermaals in de Mediamarkt en door ons bent gewezen op de looptijd van drie jaar, zullen wij uw contract niet kosteloos ontbinden. De opzegboete en de terugvordering van de cadeaukaart die wij in rekening zullen brengen op de eindnota, komen daardoor niet te vervallen.

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk Ravestein