Mijn Klacht:
Op 4-1-2020 in de Mediamarkt zijn tarieven vergeleken tussen ons huidige (Oxxio) contract en Budget Energie. Gezien ons toenmalige contract 1 jaar betrof zijn deze vergelijkingen op basis van 1 jaar uitgevoerd en is er ook afgesproken de overstap naar Budget Energie te maken voor een contract met de looptijd van 1 jaar, met een uitvoerdatum van 2-3-2020. Later blijkt dat het contract zonder reden is afgesloten voor de komende 3 jaar. Dit is onacceptabel aangezien het stroom voor een huurhuis van 1 jaar betreft met samengestelde huurders. Telefonisch wordt er enkel gezegd dat wij hier niet onderuit kunnen, geen mogelijke oplossing aangedragen, om nog maar te zwijgen over verontschuldiging.
Hierbij komt dat de reden van dit belletje een incassomelding is geweest van de vorige leverancier Oxxio. Na telefonisch contact is gebleken dat er is geblunderd en vanuit Budget Energie geen melding is gemaakt voor het opzeggen van het contract bij Oxxio, waardoor er vanaf 3-3-2020 tot 18-3-2020 dubbele stroom is geleverd met bijbehorende dubbele kosten. Ook hiervoor is geen enkele verontschuldiging gekomen en werd ik erop gewezen maar een mail te moeten sturen naar [email protected]
Ronduit schandalig hoe er op deze wijze met de situatie wordt omgegaan. Mensen worden voorgelogen en na het begaan van een grove fout wordt deze op geen enkele manier erkend. Tot zover de eerste indruk van het bedrijf Budget Energie.
Gewenste Oplossing:
Wanneer een verontschuldiging komt voor de ontstane situatie met de volgende aangereikte oplossing:
1) Volledige vergoeding van de extra door Oxxio gemaakte energiekosten tussen 3-3-2020 en 18-3-2020.
2) Omzetting van het lopende contract van 3 naar 1 jaar zoals initieel afgesproken is bij akkoordgeving door ondergetekende op 4-1-2020.
