Klacht: Bij prijsvergelijkingen komt ik bij veel leveranciers goedkoper uit!

op 04 mei 2020 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het valt mij op, dat ik wanneer ik ga vergelijken bij andere aanbieders ik bij een aantal fors kan besparen ten opzichte van de tarieven die ik bij u moet
betalen. Waarom bent u niet actiever naar uw bestaande klanten toe.
Zeker nu met fors dalende energie prijzen.

Gewenste Oplossing:

Een substantieel beter aanbieding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 06 mei 2020 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste R. van Os,

Ik zie in mijn systeem terug dat u een verlengaanbod klaar heeft staan op Mijn Budget. U heeft dit aanbod wellicht vergeleken met andere aanbieders. Ik heb onze sales afdeling daarom gevraagd om u het scherpste aanbod toe te sturen dat wij u op dit moment kunnen bieden. Hierbij wil ik wel aangegeven dat er bij een verlengaanbod geen kortingen (cashbacks ect.) worden gegeven, mocht u hier wel naar op zoek zijn.

Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Ik wens u nog een fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door De heer R.van Os