Mijn Klacht:
19 janarie heeft mijn vriendin een bank en stoel en eettafel met stoelen gekocht. De salontafel was beschadigd en hebben dit gemeld.Na veel maanden wachten een nieuwe geleverd ,ook deze was beschadigd.Ook dit is gemeld.zij heeft gebeld en ik zelf ook.
Na velen malen bellen en wachten, het is inmiddels november, en natuurlijk is de tafel nog niet geleverd.Dit vind ik geen service een jaar wachten om iets wat toch al geregeld had moeten zijn .
Ik ga niet nog een week wachten voordat ik de tafel krijg,geef jullie de tijd om uiterst volgende week het liefst natuurlijk zaterdag, de betreffende salontafel te brengen. en een hele nieuwe. want anders is er ook kleurenverschil in. Die wordt dan ook op jullie kosten uit de doos gehaald en gemonteerd,na zolang wachten moet het kunnen.
als de tafel er niet is volgende week ben ik genoodzaak om dit uit handen te geven daar deze kwestie al bijna een jaar duurt.
met vriendelijke Groet Annie de Jong en mevr.Thijssen de winden .
.
Gewenste Oplossing:
eigenlijk kan ik met jullie zaak niet meer tevreden zijn ,Dus zou fijn zijn als
er een hele nieuwe salon tafel Carson zou komen en het ter plekke bij mij thuis zonder verdere kosten gemonteerd word