Klacht: U bank die niet goed aansluit, opgevuld is en vlekken heeft.

op 02 juni 2021 over Budget Home Store in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

U bank die niet mooi aansluit. (3 delen) op bepaalde plekken te weinig opgevuld is. Heeft vulling voor een zachtere zit dubbel zitten. Er zijn vlekken in gekomen die na het reinigen van de monteur er niet zijn uit gegaan. Heb 400 euro extra betaald voor impregneren. Monteur heeft ook geprobeerd om de losse delen mooier op elkaar te krijgen maar dat wou aan 1 kant niet en is bij de andere niet goed gelukt. Hierom zegt hij dat je bank met meerdere delen nooit perfect krijgt. Ik zie gewoon 5 centimeter
van de zijkant. Binnen laagje heeft hij geprobeerd recht te krijgen maar blijkt dubbel te zijn vast genaaid en moet zich zelf door het losser worden van het materiaal oplossen.

Gewenste Oplossing:

Als al mijn klachten zijn opgelost en ik niet afgescheept wordt met het verplaatsen van het probleem zoals dat twee elementen boven nu aansluiten maar op de rug leuning nog verschil zit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Budget Home Store

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Budget Home Store nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona schut loos