Mijn Klacht:
Ik heb eind juni een klerenkast gekocht in Heerlen en in augustus had ik deze ontvangen. Bij het bezorgen ging de bezorger de pakketten tellen en gaf aan dat alles compleet was. Toen we week later eenmaal begonnen met monteren, kwamen we er al snel achter dat we een pakketje met schroeven missen. Toen gebeld en bleek inderdaad dat ze deze waren vergeten. Eenmaal aangekomen gingrn we verder monteren. Toen bleek weer dat we onderdelen misten. Nogmaals gebeld en toen gaven zij aan dat het mijn schuld was dat ik de pakketen moest tellen en dat op elk pakket een nummer opstaat. Maar goed op de doos van de schroeven stond geen nummer op. Deze onderdelen hebben ze nogmaals besteld bij leverancier daarna hoor je niks meer van hun. Hierna gebeld en gemaild zonder een fatsoenlijke reactie. Zeer slechte service en voor mij echt nooit meer budget store eerste en laatste keer. Dit noem ik geen service en als er wat verkeerd gaat kan gebeuren maar doe dan alles om het op te lossen
Gewenste Oplossing:
Snelle levering van onderdelen en een tegemoetkoming op zijn minst.