Klacht: Klantonvriendelijk door veel te lang wachten op nalevering

swrdehaan op 22 januari 2020 over Budget Home Store in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Budget Home Store te Winterswijk: 10(!) weken gewacht op 4 eetkamerstoelen en na uiteindelijk levering ontbreekt er een stoelwiel. I.p.v. direct met excuses klantgerichte actie te ondernemen door per omgaande ergens zo’n wieltje vandaan te halen, wordt mij telefonisch slechts meegedeeld dat de enige (voor mij kosteloze) oplossing bestaat uit een nalevering van dat wieltje uit de fabriek, wat nog weer eens 3(!) weken gaat duren! Voor mij kostenverhogende alternatieven van de winkel zijn er wel: ik mag(!) naar de winkel komen om een anderkleurig wieltje op te halen of het hele onderstel van de stoel kan vervangen worden met tijdelijk anderkleurig wieltjes en na nalevering moet dan de hele actie weer teruggedraaidomgeruild (hoe verzinnen ze het: ik rij dan 4 x 30 km. heen en weer!) Ik kom dan maar zelf met oplossingen als: 1) stuur dan in ieder geval het wieltje vanaf de fabriek rechtstreeks naar mij, dat scheelt dan weer (reactie winkel: nou, vooruit dan maar…), 2) haal het wieltje uit een ander filiaal (reactie winkel: niet mogelijk wegens vage franchising redenen, waar ik als klant geen boodschap aan heb of 3) bestel er eentje via internet, daar zijn ze binnen 3 dagen leverbaar (reactie winkel: ga gerust uw gang, maar wel zelf betalen!). Ik wil de baas spreken, maar die verschuilt zich bangelijk achter zijn personeel en wil (lees: durft) mij niet te woord staan. Resumé: 13 weken ( een kwartaal een kwart jaar!) wachten totdat je plezier van je stoelen kan hebben is heel gewoon volgens Budget Home Store, de klant moet niet zo zeuren over gewenste snellere levering. Budget Home Store – Winterswijk: simpele dozenschuiver, dat geen nacontrole van de goederen bij binnenkomst uitvoert en als er dan (logischerwijs) wel eens leveringsfouten worden gemaakt, dan is er geen adequate serviceverlening en klantgerichtheid!

Gewenste Oplossing:

Uiteraard ben ik pas tevreden als dat wieltje per omgaande (binnen een paar dagen) bij mij thuis wordt bezorgd; zo simpel is het. Als ze mij dat hadden aangeboden, dan had ik er graag nog eens wat besteld; nu echter nooit meer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Budget Home Store

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Budget Home Store nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door swrdehaan