Klacht: Wijzigen installatieafspraak

Teunisjan op 26 mei 2024 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

LS,

De wijziging van de installatiedatum van 19/6 naar 31/7, is door Budget Alles in 1 niet gecommuniceerd met mijn huidige provider. Ziggo geeft aan mij 19/6 af te sluiten van hun diensten, waardoor ik tot 31/7 zonder internet/telefoon zit. Ik verzoek u e.a. alsnog te communiceren met Ziggo, zodat de afkoppeling en nieuwe aansluiting op elkaar wordt afgestemd.

Mvg T. Zaal Klantnummer 70000202351

Als ik niet vroegtijdig afgekoppeld wordt van Ziggo en TV internet en telefoon van Ziggo tot 31-7 blijf functioneren.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

Budget Alles In 1

Heeft op 10 juni 2024 om 12:24 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht!

In uw klacht heeft u aangegeven dat u graag de startdatum wil vervroegen. U verzoekt ons te communiceren met Ziggo. Inmiddels zien wij dat uw startdatum is gewijzigd. Daarnaast is er ook al een afspraak gemaakt voor de installatie op 17/06/2024.

Zojuist hebben wij elkaar ook telefonisch gesproken over uw klacht. De startdatum is gewijzigd. Fijn dat wij er op deze manier zijn uitgekomen en dat uw klacht kan worden gesloten. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd!

Bedankt voor uw geduld.

Gokce
Budget Alles-in-1, van Budget Thuis

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Teunisjan