Mijn Klacht:
Vorige week overgestapt naar internet van Budget Alles in 1 voor €30 per maand en zou hiervoor een €100 cadeaukaart ontvangen binnen 5 werkdagen. Krijg ik net op zondag (te laat) een automatisch bericht of ik even €155 wil betalen.
Ze hebben namelijk een kredietcontrole uitgevoerd waaruit is gebleken dat ik een verhoogd betalingsrisico heb. En of ik €100 borg plus €55 wil betalen. Ik weet ook niet waar ze die €55 vandaan halen aangezien het om €30 per maand zou gaan.
Dit is in mijn ogen pure misleiding en ik kan het ook nergens terug vinden in hun voorwaarden. Nu wordt ik veels te laat ingelicht en moet ik mijn overstap weer ongedaan gaan maken. Er zijn alleen maar slechte reviews online en ik kan wel begrijpen waarom, echt een amateuristisch clubje blijkt.
Edit:
De €25 extra zouden aansluitingskosten moeten zijn, echter ben ik er vrijwel zeker van dat ik die niet hoefte te betalen toen ik het contract afsloot. Daarnaast stuurt Budget Alles in 1 mij 7 dagen na het afsluiten van het contract (om 06:00 in de ochtend) een mail met de mededeling over de borg. Tele2 heeft mij gemaild dat ik alleen binnen 7 dagen de overstap ongedaan kan maken, en telefonisch zijn ze niet bereikbaar op zondag. Nog meer hoofdpijn dus. Echt te schandalig voor woorden. Ik ga juridische stappen nemen als dit verkeerd afloopt
Gewenste Oplossing:
Als Budget Alles in 1 stopt met mensen hun tijd te verdoen.