Klacht: Niet reageren als ik overstap

rutger123456789 op 30 mei 2024 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu ze gehoord hebben dat ik ben overgestapt (naar KPN) reageren ze niet meer!

Gewenste Oplossing:

Als ik:
1e: zsm een bevestiging krijg van mijn overstap
2e hoor van ze waarheen ik hun spullen (oa modem etc) kan sturen, de retoursticker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

Budget Alles In 1

Heeft op 10 juni 2024 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht!

In uw klacht heeft u aangegeven dat wij niet hebben gereageerd nadat u bent overgestapt naar KPN. Wij hebben nooit bericht gehad dat u zou overstappen naar KPN. Op 15/05/2024 is er een e-mail naar u verzonden met deze informatie. Daarnaast is er gevraagd om contact op te nemen met KPN om te kijken waar het fout is gegaan.

Op 05/06/2024 zien wij dat het contract telefonisch is opgezegd per 06/07/2024. Hierbij is uw klacht afgehandeld.

Fijn dat wij er op deze manier zijn uitgekomen en dat uw klacht kan worden afgesloten. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd!

Bedankt voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Gokce
Budget Alles-in-1, van Budget Thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rutger123456789