Klacht: Klacht over ingestuurde klacht bij overstap

[email protected] op 06 februari 2024 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor ruim een maand een schriftelijke serieuse klacht ingediend bij budget alles in een, maar tot op heden totaal geen reactie gehad.

Gewenste Oplossing:

De oplossing zoals beschreven in de uitgebreide brief van 04.01.2024

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Alles In 1

Heeft op 16 februari 2024 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht!

Wij kunnen ons goed voorstellen dat u graag een spoedige reactie op uw klacht verwacht. Omdat het verwerken van de post wat langer duurt, heeft u langer op reactie moeten wachten. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard nemen wij uw klacht wel serieus.
Wij zien in ons systeem dat er inmiddels telefonisch contact is geweest, en dat uw klacht is afgehandeld.
Mocht u in de toekomst onverhoopt nogmaals een klacht willen indienen, verwijzen wij u graag naar onze website: https://www.budgetthuis.nl/alles-in-1/klantenservice/klacht-suggestie
Zo komt uw klacht direct bij ons binnen en kunnen wij u snel helpen.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u onze klantenservice bellen!

Met vriendelijke groet,

Samira
Budget Alles-in-1, van Budget Thuis

[email protected]

Heeft op 18 februari 2024 om 08:45 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

De klacht is voor een 3e deel opgelost, als ook het belangrijkste punt wordt opgelost zou ik dus een 10 kunnen geven.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]