Klacht: Budget alles in 1 houden nooit aan hun afspraak

said2500 op 11 januari 2020 over Budget Internet in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik doe deze klacht indienen tegn budget alles in 1 ik krijg op 10jan 2020 een email op gestuurd van budget alles in 1 reden deze bedrijf houdt nooit aan hun afspraak ze overtreding de wet hun zei ik moet een bedrag betalen 22.80 euro onder staat duidelijk in uiterlijk 22 januari 2020 maar hun héb me op 10 januari afsluiten van me tv terwijl hun zeg in email 22jan hun doen experts 12 dagen ieder dit het dwingen ze houden niet aan afspraak ik heb ook op 14 december 2019 al betaald 81 euro

Gewenste Oplossing:

Als hun me snel mogelijk weer aan sluiten en hun afspraak na komen als hun zeg op 22jan dan moet die afspraak na komen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Internet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Internet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Internet

Heeft op 13 januari 2020 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Elyaakoubi,

Het betalingsverzoek met de uiterlijke datum van 22 januari 2020, is niet de eerste herinnering die u ontvangt. Op 23 december 2019 is de eerste kosteloze betalingsherinnering gestuurd met een uiterlijke betaaldatum van 10 januari 2020. Wanneer de voor deze datum niet of niet volledig wordt gedaan, ontvangt u een tweede herinnering. Bij deze tweede herinnering wordt uw televisie geblokkeerd. De einddatum van deze tweede herinnering is inderdaad 22 januari 2020.

Wij hebben voor het verlopen van de eerste kosteloze herinnering wel een betaling ontvangen, deze was helaas onvolledig. Het bedrag dat u noemt, is inderdaad het nog openstaande bedrag van het betreffende termijnbedrag. Indien u de betaling hiervan doet, wordt uw televisie automatisch geactiveerd.

Ik zie dat u hierover ook al telefonisch contact heeft gehad met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Budget Alles in 1.

Alle klachten die gemeld zijn door said2500