Klacht: Vaatwasser problemen en service BSH

op 05 april 2017 over BSH Huishoudaperatuur in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Wij hebben ongeveer vier jaar geleden onze keuken laten vervangen. Bij de keuken leverancier Tulp werd ons geadviseerd om Constructa apparatuur te nemen. Vanaf het begin hebben we problemen met de vaatwasser. Ieder jaar, nu in totaal 4 maal, moest er een monteur langs komen.

De derde keer heeft een monteur een noodreparatie gedaan en een strip aan de zijkant van vaatwasser te plaatsen. De redenen van de storing was een lekkage aan de zijkant van de vaatwasser. De machine slaat dan op tilt.

De vierde keer constateerde een andere monteur dat de reparatie niet had geholpen. Dezelfde monteur vertelde dat het kwam door de kunststof onderkant van deze machine., die gaat werken. Het was goed te zien want de zijkant van de ingebouwde vaatwasser was vies. Dit leverde ook een denigrerende opmerking van de monteur op, ‘ U moet het apparaat beter onderhouden en schoonmaken.’ Hoe maak je een zijkant van een ingebouwde vaatwasser schoon?, en is dat überhaupt nodig? Voor het onderhoud draaiden we wel eens in de maand een onderhoudsbeurt .

Omdat volgens de laatste monteur reparatie niet meer mogelijk was ‘ mochten ‘ wij een andere vaatwasser aanschaffen. Ondanks de garantie van vijf jaar moeten wij daar 402 euro voor betalen.

Wij hebben de klacht ook, al weer 3 weken geleden , naar BSH gestuurd..
Daar hebben. We hebben nog steeds geen antwoord op ontvangen.

Een normale garantie regeling en een goed werkende vaatwasser.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSH Huishoudaperatuur

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSH Huishoudaperatuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Ferwerda