Klacht: Nog steeds geen keuken die “af” is

MoV op 04 juni 2024 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Keuken geplaatst in december 2023. Nu nog steeds niet naar wens. Scheve kast is het grootste probleem. De communicatie is waardeloos. Als er al iets richting mij gecommuniceerd wordt is het na talloze mailtjes van mij. Welke afdeling ik ook mail….

Binnen vier weken alles opgelost en een financiële tegemoetkoming voor alle vrijde dagen die ik heb moeten opnemen voor niets en het in zee moeten gaan met een nieuwe aannemer omdat deze niet verder kon.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bruynzeel Keukens over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Bruynzeel Keukens in behandeling genomen

Bruynzeel Keukens

Heeft op 06 juni 2024 om 09:49 geantwoord

Beste Monique,

Er is deze week per mail contact met je geweest voor de laatste servicepunten aan je keuken. Zoals aangegeven kunnen wij het servicebezoek inplannen in week 27. Het is niet mogelijk het servicebezoek eerder te plannen; dit heeft te maken met de termijn welke hangt aan het bestelde onderdeel alsmede de beschikbaarheid van onze servicemonteurs. Aan je verzoek om een en ander binnen 4 weken op te lossen kunnen we niet voldoen.

Wanneer alle servicepunten naar tevredenheid zijn opgelost zullen wij het servicetraject intern evalueren.

Lara | Team Webcare

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bruynzeel Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MoV

Heeft op 06 juni 2024 om 10:58 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Ik kan op zich nog begrijpen dat eea afhankelijk is van leveringen en planning, maar dat doet niets af aan het gebrek aan communicatie en het gevoel dat er alleen wat gebeurt als ik er meerdere keren om vraag. En mailtjes onderling als “klasse beantwoord” terwijl er in de mail naar mij echt helemaal niets van enige klasse in staat werkt ook niet mee aan een goede service. En dat het traject intern wordt geëvalueerd na afloop, leuk, maar je kunt beter met mij evalueren lijkt me?

Reactie van de melder van de klacht MoV

7 dagen geleden - Waarom staat er status opgelost? Ik vind het niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door MoV