Bruynzeel Keukens Complimenten
Aan de bovenzijde van een kastdeurtje zijn scheurtjes ontstaan. Dit doorgegeven aan Bruynzeel inclusief foto. Nu is men van mening dat de scheurtjes ontstaan zijn door vocht. Het is niet zo dat de bovenzijde van het deurtje constant vochtig is,... Lees meer
Graag wil ik mijn recente ervaring delen met de service van Bruynzeel Keukens, die helaas niet aan mijn verwachtingen voldeed.
Onlangs heb ik een keuken aangeschaft bij Bruynzeel, een investering die ik met hoge verwachtingen heb gedaan. Helaas verliep de installatie... Lees meer
Keuken geplaatst in december 2023. Nu nog steeds niet naar wens. Scheve kast is het grootste probleem. De communicatie is waardeloos. Als er al iets richting mij gecommuniceerd wordt is het na talloze mailtjes van mij. Welke afdeling ik ook... Lees meer
de monteur is vertrokken met 1`melding dat het plankje niet aan de gipsplaat kan worden bevestigd. Ik heb zelf uiteraard hollewand pluggen, maar Bruynzeel kan pas.. let op eind april een plankje ophangen. 7 maart is het geplaatst ik moet... Lees meer
Zeer slechte service bruynzeel keukens bedrijf , geen reactie op vragen en klachten en artikelen retour doen doen ze ook moeilijk over en helpen niet, zeer onvriendelijk en vervelende service en slechte klantvriendelijkheid . Lees meer
Januari 2021 een keuken besteld. De levering heeft in april 2022 plaatsgevonden. Er klopte veel niet: onderdelen waren niet besteld, flinke kleuren verschil tussen de panelen van de keuken (gebroken wit en ijs wit), bovenkant verkeerde maat, koelkastdeur verkeerd besteld,... Lees meer
Beste Mensen, voor mij is het lastig om netjes te blijven maar ik zal mijn best doen.
Wij hebben ook een Bruynzeel keuken gekocht, maar wat ik allemaal lees dan valt het bij iedereen tegenover ons best mee. Wil niet zeggen... Lees meer
In oktober vorig jaar een keuken besteld bij Bruynzeel te Westpoort , Amsterdam
Vrij vlot totaal bedrag betaald, immers geen ( volledige) betaling, geen levering!
Week 9 dit jaar levering en plaatsing van de keuken, dan gaat het mis.
Twee keer een inmeter... Lees meer
Verkoop van de keuken verliep soepel en zeer vriendelijk. Toen begon de drama….
Bij oplevering van de keuken bleek de vaatwasser te missen, een onjuiste prullenbak te zijn geplaatst en nog meerdere gebreken te zijn. Geen communicatie hierover vanuit Bruynzeel. De... Lees meer
Onze nieuwe keuken is woensdag 16 maart jl geleverd, bij montage 17 maart blijkt er 1 hoge kast niet bij te zitten. Dit is gelijk gemeld door de monteur, kast zou foutief afgeleverd zijn, had wel de fabriek verlaten.
Vrijdag 18... Lees meer